Kakva ideja! Divne personalizirane radosnice Marije Barbarić
Nije tajna da su društvene mreže postale idealna platforma za plasiranje novih produkta i svježih kreativnih ideja. Baš zato upravo na tim mjestima nalazimo najviše super genijalnih proizvoda, novih brendova - i još genijalnijih ljudi koji stoje iz njih. Jedna od njih je i Marija Barbarić, vlasnica brenda Mademoiselle LovePrint koji je na hrvatskom tržištu predstavio originalan, poseban proizvod nastao iz neviđene ljubavi. Riječ je o posebnim radosnicama i personaliziranim knjigama za djecu, ali i LOVE bookovima, posebno kreiranima za zaruke, djevojačke i vjenčanja. Kao mlada mama puna kreativnih ideja, Marija je svu svoju energiju i slobodno vrijeme usmjerila ka LovePrintu i otkrila nam sve što nas je ikada zanimalo o pokretanju vlastitog brenda, ali i kreativnom procesu koji je početak i kraj svega.
miss7: Što za tebe predstavlja ime Mademoiselle LovePrint? I kako si došla na ovu ideju?
Moram priznati da je upravo roditeljstvo bilo presudno za pokretanje ove priče. Prije 6 godina sam rodila sina, koji je dobio nekoliko radosnica, no sve su bile skoro iste kao one što je moja mama nama ispunjavala. Iako je prvi book koji sam napisala bio wedding planner prije sad već 7 godina, prvi proizvod koji sam realizirala je bila upravo radosnica, naša prva verzija koja prati dijete prvu divnu godinu i pol odrastanja, a sam brand je dobio ime po nadimku koji smo dali mojoj kćerki - Mademoiselle - jer je od početka bila sva profinjena i graciozna. Taj početni proces pisanja, osmišljavanja i dizajniranja uz malu djecu je potrajao, te sam se prije 2,5 godine napokon odvažila zakoračiti u nepoznato, nadajući se da će ljudi prepoznati originalan proizvod, kojeg u ovom obliku i tipu personalizacije nije bilo nigdje na širem tržištu kada smo ga plasirali.
miss7: Po čemu je Mademoiselle LovePrint poseban u odnosu na druge?
LovePrint je poseban upravo zato što nudimo poseban, originalan proizvod koji je nastao iz neizmjerne ljubavi, i rađen je s ljubavlju. Svaku riječ sam napisala sama prateći razvojne faze djece i iskustva koja prolaze, dizajn je smišljan i promišljan mjesecima - pazilo se na svaku točkicu, ilustraciju,… Pratimo svjetske trendove u nijansama boja, fontovima, ilustracijama.
Ne radimo kičaste ni kričave proizvode upravo iz želje da kroz svaki proizvod provučemo ono što smo saželi u našem hashtagu - naše knjige su #TrajanTragLjubavi. Zato ih radimo sa srebrnim ili zlatnim otiskom, jer boje blijede, baš kao i sjećanja ako ih ne sačuvamo na najljepši i najbolji mogući način. Radimo radosnice za djecu do 1,5 godine te premium verziju do 6. godine, koja je naš poseban ponos - moj sin je upravo ispunio svoju premiumku, i neopisivo je emotivno držati njegovu knjigu djetinjstva, koja sadrži sve uspomene - od slike s ultrazvuka i narukvice iz rodilišta, do fotografije nastale na prvi dan škole. Uz radosnice, radimo i fotoalbume (za curice, dečke, za krstitke te moderni crno-bijeli skandinavski unutarnji dizajn), a posebno volimo naš LOVE program - albume za djevojačku, LoveAlbum, GuestBook te LoveBook. LoveBook je također mojih ruku djelo i koncept, knjiga u kojoj možete sačuvati sve uspomene s dana vjenčanja, uz par stranica za kratke uspomene o vezi i zarukama. Ta knjiga je nastala kao želja da se, kada vjenčanje prođe, sačuvaju sve drage uspomene, jer većinom ostane samo foto album koji dobijemo od fotografa.
miss7: Što sve klijent može odabrati prilikom personalizacije?
S obzirom da smo na unutarnji dizajn uložili puno vremena, znanja, ljubavi i truda, nije bilo potrebe za unutarnjim personalizacijama i doradama, pogotovo jer smo primijetili da ljudi vole sami stavljati svoje fotografije unutra kako dijete raste, umjesto da nam odjednom pošalju hrpu fotki, koje su često zrnaste i loše rezolucije, i na taj način sami kreiraju svoju knjigu uspomena kako vrijeme teče. Ne ograničavaju se s postojećim slikama pa da moraju ubrzo raditi još jedan album ili book, iako mi je jako drago da ima još mama i kuma poput mene, koje djeci za svaku godinu života naruče novi. Svi bookovi se uvezuju u tvrde bijele korice A4 landscape formata, sa suptilnim bisernim efektom, jer najbolje predstavljaju naš koncept bezvremenske elegancije i trajnosti.
Najčešće na koricama bude ime, datum rođenja, odabrani dizajn (zvjezdice, bajkovite ilustracije dječaka i djevojčica, vile, točkice, srca, sidra, vrtuljci,…), te željena boja otiska - srebro ili zlatno. Na stražnju koricu stavljamo tekst po želji - neku lijepu poruku, stih, dio uspavanke, ili neku “internu” poruku. Također, tiskamo posvetu kao dodatni prvi unutarnji list, po želji klijenta, ili taj list ostane bez tiskanog teksta - često klijenti vole dati svoj osobni “touch” vlastoručno napisanom posvetom. Kod LOVE programa, personalizira se na jednak način, imenom bračnog para, datumom vjenčanja ili godišnjice veze, a često se na stražnju koricu stavljaju stihovi neke njima drage pjesme ili prvog plesa.
miss7: Imate li neki album/knjigu koja vam je omiljena ili ostala u pamćenju po nečemu?
Ajme, pitanje na koje mi zasuze oči, ali doslovno… imali smo djecu koju su roditelji čekali 13,14 godina, djecu koja su prošla teške operacije odmah nakon rođenja, malene Palčiće koji su se pokazali kao najveći borci… Radili smo bookove za žene koje su našle izlaz iz teških brakova, i svoju sreću našle iz drugog pokušaja ali koja vrijedi više od svih bogatstava, i primjer su da se treba boriti za ljubav i sreću… To su samo primjeri koji nas podsjete koliko ljubav može biti jaka. No iskreno, svaki book koji radimo nam je poseban, jer su birani s ljubavlju, i jer su se ljudi odlučili za nas jer ne žele dragim ljudima mehanički kupiti poklone, već su odlučili svoje vrijeme, novac i najvažnije ljubav pokazati kroz pomno biran znak ljubavi. Čak i kad naručuju za sebe - naši klijenti su redom osobe koji vole drugačiju, finu estetiku i imaju određenu senzibilnost. I kako ih onda ne bismo sve pamtili i voljeli? Naši klijenti su Mademoiselle LovePrint, a ne mi.
miss7: Koliko vremena je potrebno za izradu jedne knjige?
Jako individualno pitanje, ovisi koja je knjiga, kakav je dizajn, radimo li izmjene i prilagodbe,… Svaka knjiga prođe više faza, dizajn i odobrenje dizajna prije izrade, zatim ide zlatotisak na korice, te uvezivanje. Na kraju svaka knjiga dobije svoju svilenu mašnu, ide u kutiju i na put. Svaka knjiga prolazi cijeli proces nakon što pismenim putem preko maila ili inboxa dogovorimo detalje s klijentima.
miss7: Kako izgleda budućnost Mademoiselle LovePrinta?
Planovi koji su nam se opasno približili u realizaciji nas vesele i plaše istovremeno. Mama koja je mislila da će imati lagani tempo posla uz djecu, odjednom je postala poduzetnica koja se budi u 5 ujutro, uz kavu odgovara na hrpe mailova i planira širenje na svjetsko tržište. Nekad mi se čini kao da gledam nekog drugog u toj ulozi, i neopisivo puno mi znači što obožavam ovaj posao i radim ga s ljubavlju i zahvalnošću. Kroz par tjedana će nam biti gotov webshop, te novi proizvodi s kojima ćemo se i službeno lansirati na europsko tržište, iako od samih početaka šaljemo po cijeloj EU. Tada i službeno postajemo samo LovePrint, malena Mademoiselle iz naziva je narasla i nastavljat će se predstavljati s jednostavnijim imenom. :) Svjesna sam da sam praktički izmislila nešto novo, nešto s čim se skoro svi mogu poistovjetiti, i što su ljudi jako lijepo prihvatili i prepoznali. Također sam svjesna da će biti onih bez ideja, koji će preuzeti ovaj koncept i ići utabanim putem. No duboko u sebi ja sam prvenstveno kreativac koji mora tražiti nove puteve, raditi nove stvari, stvarati ono što želim za sebe, svoju djecu, sebi bliske ljude. I upravo ta ljubav mi je glavni pokretač za budućnost, kao i utjeha da se ne bojim, jer sve što radim je iz najbolje namjere i poriva.
miss7: Savjet za sve mlade mame koje žele pokrenuti posao ili imaju nekakvu originalnu ideju? Odakle krenuti?
Ne bih se ograničila samo na mlade mame, iako mi je rođenje kćeri dalo neopisiv vjetar u leđa. S njom se u meni rodila neka nova borbenost, da se nikad ne predajem, da joj budem primjer borca, mame koja peče najfinije kolače ali isto tako uzme vremena za obući haljinu i otići na večeru s prijateljicama. Ona već sad, s 4 godine, govori kako je raditi super, čitati knjige je zabavno i pametno, a i da štikle su baš lijepe za velike cure. Najbitnije je imati u glavi ideju, viziju, koncept onoga što želite napraviti. No, svim curama/ženama bih rekla isto - imamo veliku prednost. Temeljite smo, precizne, izdržljive, emotivne, imamo oko za detalje,… mogu tako nabrajati do sutra, i opisala bih veliku većinu žena. Uz sve to, većini nas samo fali malo hrabrosti koju nam je godinama oduzela okolina. To je onaj revolt u meni koji se probudio kad sam prvi put čula da mojoj kćerki kažu “Ali cure to ne mogu/ne smiju”. Rekla sam joj da može sve, ako to želi. Cure mogu sve. Vi možete sve. Samo zatvorite oči, duboko udahnite i …krenite. Od tog koraka dalje sve jednostavno ide. Želim Vam sreću, a ako Vam ikad zatreba kakav savjet, čekamo Vas na FB ili IG u inboxu, ili na mailu print.mlle@gmail.com. Bilo bi mi neopisivo drago još nekome pomoći da ostvari sebe i svoje potencijale!