Kada zidovi progovore: Ukrasite dom posterima, slikama, porukama...
Koliko god majica imali u ormaru, uvijek imamo mjesta za bar još jednu, pogotovo ako na sebi ima neki zanimljiv print s porukom. Duhovita, provokativna, zabavna, pozitivna, pametna, infantilna... majice s porukama pričaju i kada mi šutimo te ih zato obožavamo i iz sezone u sezonu uvijek želimo neku fora poruku u svom ormaru.
Slična stvar događa se s interijerima. Kao što interijeri vole modu, tako vole i pričati, a odlično rješenje su raznorazne poruke koje se pojavljuju na slikama, čašama, šalicama, tanjurima, posteljini, mirisnim svijećama... zapravo svim predmetima koji nas mogu potaknuti da malo usporimo i uživamo u danu.
I kada malo bolje pogledate, upravo takve poruke najbolje prolaze i njih ćete najčešće sresti na plakatima, jastucima, šalicama. Još se, vjerujemo, svi sjećaju planetarno popularnih inačica “Keep calm and... carry on, eat the cookie, enjoy life”, odnosno svih mogućih varijacija na temu o tome kako se treba opustiti i uživati u trenutku.
Što je nova “Keep calm and...” poruka? Ako malo pogledamo domaće dućane, onda je to vjerojatno poruka “Mr. Right” i “Miss Always Right” koja se pojavljuje apsolutno svugdje na šalicama za nju i njega, na njegovu i njezinu dijelu kreveta, na jastučnicama, na plakatima, kuhinjskim krpama... S hipsterskim brkovima i ružem ili bez, s pomodnim fontovima, u istim ili različitim bojama, svi nekako imaju potrebu šaliti se na račun parova i boljih polovica. Općenito, taj odnos “ona-on” vrlo je čest motiv koji vole proizvođači i dizajneri, tako da postoji niz sličnih, a opet različitih, ženskih i muških šalica, čaša, tanjura, jastučnica na kojima se tematizira taj odnos.
Jedan od nama zanimljivijih plakata koji tematizira taj muško-ženski svijet je plakat beogradskog dizajnera Nikole Puzigaće s porukom “Moja devojka je lijepa i pametna”, a u kutu plakata diskretno, a opet vidljivo je krug u kojem piše “plaćeni oglas”.
Zapravo je ovo dobar primjer plakata koji dobro prolaze kod mlađe populacije koja želi duhovitost, ironiju, autoironiju na svojim zidovima i koja ne želi život shvaćati previše ozbiljno. Poruke tipa “Ako te ništa ne zadržava, zašto si kvragu još uvijek ovdje” ili “Slijedi svoje srce, ali usput uzmi i mozak” zabavne su poruke s kojima se ljudi identificiraju i koje žele na svojim zidovima, majicama, jastucima...
Naravno, to ne znači da vječni bestseleri poput poruka “Slijedi svoje srce”, “Uhvati dan”, “Slijedi svoje snove”, “Love” i dalje nisu u modi, kao i razni recepti/pravila za uspjeh, prijateljstvo, ljubav...
Uistinu raznovrstan i velik izbor takvih poruka naći ćete u velikim trgovinama poput Emmezete, Lesnine, Jyska i u moru često tipiziranih, pomalo ofucanih fraza, sigurno ćete naći i vrlo zanimljive, duhovite, svježe poruke koje se uklapaju u vaš svjetonazor i koje želite imati u svom domu.
Želite li ipak nešto personalizirano i malo drukčije, odlična je opcija Etsy.com koji nudi stotine tisuća zanimljivih dizajnera diljem svijeta te na kojem ćete prema teoriji velikih brojeva sigurno naći poruku koja se i po estetici uklapa u vaš dom.
S obzirom na to da Etsy funkcionira kao veliki oglasnik koji okuplja dizajnere i umjetnike diljem svijeta, to uistinu daje goleme mogućnosti, a mnogi od njih nude i opciju personaliziranih rješenja što vam jamči uistinu jedinstvenost.
Mnogima je velika mana Etsyja to što je prekrcan i bez kriterija, tako da čovjek jako puno vremena može izgubiti u potrazi za idealnim predmetom. Ako vam je to problem, onda bi danski The Poster Club.com mogao biti rješenje. Na toj web stranici naći ćete radove poznatih skandinavskih umjetnika te njihove bestselere poput Kate Moss s brkovima, slova, grafizme, visoko estetizirane apstraktne pejzaže koji su također vrlo “in”.