Ipak je prevelik klišej? Istraživanja pokazuju da smo se zasitili Valentinova
No, čini se kako nitko zapravo po tom pitanju ništa ne poduzima... Usprkos prigovaranju i činjenici kako se 64% nas ne veseli nadolazećoj nedelji, te izjavama da je to "prekomercijalan dan" ili da smo sve pokupili od Amerikanaca, četvrtina parova ipak planira večeru u restoranu. Petina će pak kupiti cvijeće svojim partnericama, a 43% parova tvrdi kako je dosta klišeja i kako treba učiniti nešto novo. Novo Durexovo istraživanje pokazuje kako trećina Britanaca želi malo više spontanosti u svojoj vezi. Stoga, ovog Valentinova zabranite slatke medvjediće, srčeka i bombonjere.
Trećina nas želi isprobati nešto novo s partnerom ovog Valentinova, kvalitetno provodeći zajedničko vrijeme kod kuće. Iako je to savršena prilika za istraživanje u spavaćoj sobi, to planira učiniti samo nas 15%. Mogli biste primjerice započeti odabirom kutijice čaja s 30 čajnih vrećica te na markice napisati slatku poruku kako bi vaš partner započeo jutro s dozom veselja svaki dan, čitavog mjeseca. Umjesto pisanja pusica na dnu ljubavne poruke, koristite slovo X kako biste označili mjesta u kući na kojima želite da vas partner strastveno ljubi ili vodi ljubav s vama.
Skoro trećina nas želi strastvenije Valentinovo, a petina bi se obradovala seksi rublju ili seks- igrački kao poklonu za obnavljanje romanse. Možda je vrijeme za malo drugačije Valentinovo...