Eurovilla: 20 godina uspješnog poslovanja vodeće hrvatske agencije za nekretnine

Eurovilla agencija za nekretnine
Vidi originalni članak
  • Od samih početaka Eurovilla posebnu pažnju pridaje razumijevanju potreba svojih klijenata uz zajednički cilj - uspješan pronalazak savršene nekretnine
  • Eurovilla okuplja sjajan tim od 63 stručnjaka različitih profila: od licenciranih agenata za nekretnine, visoko stručne pravne službe, menadžera, voditelja ureda...
  • "Imali smo viziju postati vodeća agencija za poslovanje nekretninama u Zagrebu i danas s ponosom možemo reći da smo to i postigli" ističe Sergio Serdarušić, vlasnik Euroville.

Eurovilla, agencija za poslovanje nekretninama, obilježava 20 godina uspješnog rada tijekom kojih se pozicionirala kao vodeća hrvatska tvrtka u segmentu tržišta nekretnina. Temeljna vrijednost njihovog poslovanja i standard od kojeg ne odstupaju je stavljanje klijenta u središte svega što rade, a njihov je svakodnevni izazov spajanje ljudi koji traže savršen dom s nekretninom po njihovoj mjeri.

Pobjednička filozofija

Poslovanje su započeli 2002. godine kao mala obiteljska tvrtka u kojoj je od prvog dana fokus bio na osobnom pristupu svakom klijentu i svakoj nekretnini. Od samih početaka Eurovilla posebnu pažnju pridaje razumijevanju potreba svojih klijenata uz zajednički cilj - uspješan pronalazak savršene nekretnine. Takva je filozofija poslovanja 20 godina kasnije rezultirala s preko 20 000 zadovoljnih klijenata. 

Tijekom dva desetljeća poslovanja, tvrtka Eurovilla izdala je prvi oglasnik za nekretnine, napravila mnoge stambene i poslovne projekte, sudjelovala u mnogim investicijama te realizirala tisuće kupoprodaja i najmova na području Hrvatske. Svojim klijentima koji stambene nekretnine kupuju, prodaju, uzimaju ili daju u najam kontinuirano pružaju personaliziranu uslugu najviše kvalitete, kao i poslovne vrijednosti poput kredibiliteta, stručnosti i diskretne usluge.

Multidisciplinarni pristup

Eurovilla okuplja sjajan tim od 63 stručnjaka različitih profila: od licenciranih agenata za nekretnine, visoko stručne pravne službe, menadžera, voditelja ureda, marketinških stručnjaka, vrsnih programera do profesionalnih fotografa. Jedino tako sveobuhvatan tim može razumjeti što je sve potrebno kako bi proces pronalaska idealnog prostora bio ugodan za svakog klijenta i svaku njegovu potrebu.

"Imali smo viziju postati vodeća agencija za poslovanje nekretninama u Zagrebu i danas s ponosom možemo reći da smo to i postigli. No, naši ciljevi tu ne staju. Kaže se da je teže ostati na vrhu nego ga dosegnuti - mi to zaista vjerujemo i na taj način i djelujemo. Svakodnevno radimo na sebi i unapređenju naših usluga i poslovanja. Ono što nas čini drugačijima je razumijevanje i volja za prilagođavanje novoj okolini, kontinuirani rad, edukacija te proširivanje tima novim mišljenjima, znanjima i vrhunskim stručnjacima", ističe Sergio Serdarušić, vlasnik Euroville.

Odvažni iskoraci

Prateći potrebe tržišta i prirodnu želju za širenjem usluga i prepoznatljivosti, tvrtka Eurovilla je otvaranjem podružnica u Splitu, Zadru i Rovinju proširila poslovanje na područje Istre i Dalmacije. Na taj su način izašli u susret klijentima i njihovoj potražnji za nekretninama na obali i pružili usluge jednake kvalitete i brzine kao što to rade u Zagrebu. 
Dina Serdarušić. COO u Eurovilli izjavila je: „Kao aktivni i vodeći sudionik na tržištu nekretnina, osluškujemo tržište i pratimo trendove. Upravo zato smo proširili  naše poslovanje na cijelu Hrvatsku te radimo iskorak i prema stranim kupcima. Kontinuirano pratimo svjetske trendove i mogu najaviti još niz noviteta u skoroj budućnosti.“  

Tvrtka Eurovilla od svog je osnutka predvodnik trendova, a zadnjih godina posebno u području digitalizacije poslovanja po čemu su se prema istraživanju struke i klijenata istaknuli kao jedna od najboljih u Hrvatskoj. U tu kategoriju ubraja se pregledna i edukativna web stranica na poveznici www.eurovilla.hr , svakodnevno ulaganje u CRM sustav koji širokoj bazi kupaca i prodavatelja osigurava brzu realizaciju kupnje, prodaje ili najma. Tu spada i ulaganje u digitalni marketing te korištenje društvenih mreža kao kanala oglašavanja i komunikacije s klijentima, kao i pažljiv izbor i provjera svih nekretnina kako bi zaštitili klijenta.

Posjeti Miss7.24sata.hr