Četiri stvari koje morate znati o dostavi proizvoda iz dm-a
dm je ostvario suradnju s platformom za brzu dostavu Glovo kako bi kupcima omogućio da proizvode koji su im potrebni nabave iz vlastitog doma. Donosimo vam sve što danas morate znati za sigurnu i informiranu kupnju u dm-u iz vlastitog doma.
1. dm i Glovo dostavljaju na području šest gradova
Uz dostavu na području Zagreba, Rijeke, Splita, Zadra i Osijeka, od 29. travnja Glovo dostavlja proizvode iz dm-a u Slavonskom Brodu. Kako biste naručili proizvode iz dm-a trebate instalirati aplikaciju Glovo te kreirati profil. Potom u aplikaciji odaberite dm, nakon čega možete pretražiti i odabrati proizvode prema jasno definiranim kategorijama.
2. Dostava putem aplikacije Glovo moguća je i iza 17 sati
Putem aplikacije Glovo proizvode možete naručiti u bilo koje doba dana, s tim da će vaša narudžba biti obrađena unutar radnog vremena prodavaonica. Od 27. travnja dm je prilagodio radno vrijeme prodavaonica te je dostava putem aplikacije Glovo moguća i iza 17 sati, osim blagdanom i nedjeljom. Radno vrijeme prodavaonica dm-a možete provjeriti na: https://www.dm.hr/store.
3. Redovito provjeravajte ponudu proizvoda dostupnih putem aplikacije
Putem aplikacije Glovo iz dm-a možete naručiti gotovo 1.000 proizvoda za bebe, osobnu higijenu, kućne ljubimce i domaćinstvo kao i dekorativnu kozmetiku, mirise te hranu i dodatke prehrani. dm kontinuirano prilagođava ponudu proizvoda i putem aplikacije Glovo svakodnevno možete provjeriti koji su novi proizvodi dostupni za narudžbu.
4. Načini plaćanja i cijena proizvoda naručenih iz dm-a
Cijena proizvoda koja je navedena u aplikaciji Glovo istovjetna je cijeni proizvoda u prodavaonici dm-a. Dodatni troškovi usluge dostave vidljivi su u aplikaciji prije potvrde narudžbe, kao i procijenjeno vrijeme dostave. Glovo omogućuje plaćanje karticom i gotovinom, a više informacija o usluzi možete pronaći na svom profilu u aplikaciji Glovo.