Boranka i neoBORivi pomagači zasadit će ove sezone 5 tisuća novih sadnica
Akcija Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno dobila je sretan epilog. Nakon inicijative Henkela i dm-drogerie markta te prodajne akcije koja je trajala kroz srpanj i kolovoz, Boranka će uistinu zazeleniti Hrvatsku i to s čak 5 tisuća sadnica na području Splitsko-dalmatinske županije.
Uručenjem donacije predstavnicima Boranke najavljen je plan i raspored pošumljavanja te lokacije opožarenih područja na kojima su nove sadnice drveća prijeko potrebne. Tako će Žrnovnica kod Splita biti pošumljena u jednom vikendu, 17. i 18. listopada dok će se Sitno Donje na Mosoru pošumljavati čak četiri dana – jedan vikend u listopadu te jedan vikend sredinom studenog, a na akcijama će kao ispomoć u provedbi biti i pripadnici Hrvatskih šuma, HGSS-a, Ravnateljstva civilne zaštite i Hrvatske vatrogasne zajednice – svi kao partneri Savezu izviđača Hrvatske u kampanji Boranka.
U velikim požarima, koji sve češće haraju hrvatskom obalom i priobaljem, stradavaju izrazito velike površine šuma. Vatrene stihije iza sebe ostavljaju pustoš s katastrofalnim prirodnim posljedicama. Vodeći se tom crnom statistikom i činjenicom da je priroda nemoćna sama se obraniti i brzo obnoviti, nastala je Boranka - najveće volontersko pošumljavanje opožarenih područja ikad organizirano u Hrvatskoj. Ovom inicijativom u pošumljavanju sudjelovali su i svi kupci Henkel proizvoda u dm prodavaonicama, koji su na poklon dobivali Boralice, jedinstvene bojice napravljene od izgorenih borova čime se na izvrstan način podsjetilo građane koliko je bitan oprez i odgovorno ponašanje kada su šume u pitanju.
„Poruka koju smo htjeli poslati ovim projektom jest da svako treba uložiti napor i dati svoj doprinos brizi o šumama, jer prirodu i okoliš ne smijemo zapostavljati. Na ovu smo suradnju s Borankom izrazito ponosni, jer se radi o sjajnom projektu i sjajnoj ideji koju smo morali poduprijeti. Ovog puta kroz ekološku akciju koja ima najljepši mogući kraj, a na tome posebno hvala volonterima Boranke i svim drugim entuzijastima, ljubiteljima prirode“, rekla je Marija Grđan, Brand Manager Henkel Laundry & Home Care - Adria region.
Akciju Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno su podržali brojni kupci u dm-drogerie markt prodavaonicama što je uvelike utjecalo na uspjeh projekta. „Briga o okolišu i odgovorno upravljanje resursima važan su dio svakog segmenta poslovanja dm-a – od razvoja proizvoda dm marke do inicijativa kojima potičemo kupce na ekološki odgovorno ponašanje. U akciji Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno u suradnji s partnerima objedinili smo ono najvažnije kada je u pitanju zaštita okoliša – osvijestili smo sugrađane o problemu stradavanja šuma i omogućili smo im da budu dio rješenja“, izjavila je Roberta Kukovičić, menadžerica za asortiman u dm-u.
Boranka je inače jedina bojanka koja vraća život iz pepela, a edukativno – ekološka kampanja pošumljavanja traje već treću godinu zaredom. „Boranka je najbolji dokaz kako ljubav prema prirodi i domovini, uz dobru volju i dobre ljude, mogu iz crnih požarišta stvoriti nove, zelene šume. Upravo to je naša misija koja, što nam je izuzetno drago, svake godine okuplja tisuće novih volontera, sponzora i partnera. Stoga nam je izuzetno drago da su Henkel i DM prepoznali ovu plemenitu inicijativu i uključili se kako bi zajedničkim snagama obojili Hrvatsku u zeleno“, kazao je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i glavni koordinator kampanje Boranka.