BIPA Backstage Studio obilježio šest godina uz inspirativnu poruku o autentičnosti i hrabrosti žena
Austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska, dio njemačke grupe REWE, obilježio je šestu godišnjicu od otvorenja prvog BIPA Backstage studija u Zagrebu. U Studiju Katran okupili su se predstavnici medija, influenceri i partneri kako bi zajedno proslavili rođendan BIPA Backstagea i podržali kampanju ‘Sve smo mi Iste. Jedinstvene. #Nepobjedive‘ te prenijeli poruku o ljepotu koja se nalazi u različitosti.
Središnji dio događanja bio je panel na temu predrasuda u ljepoti s kojima se žene svakodnevno suočavaju. Uz voditeljicu Edinu Pršić Babić, u raspravi su sudjelovale Gorana Blagus, BIPA Senior Digital & PR Specijalist, Sanja Obrovac, koordinatorica BIPA Backstagea, influencerica i social media manager Lidija Šeatović, psihologinja i mentalna trenerica Ana Čerenšek te Martina Krajinović Gülsün, vlasnica brenda Kallos. Panelistice su podijelile svoja iskustva, govorile o izazovima koje donose predrasude te kako se nositi s njima i živjeti po svojim pravilima.
„BIPA Backstage je puno više od beauty studija – to je platforma za stvaranje zajednice koja podržava žene da budu svoje i jedinstvene. Osim što slavimo šesti rođendan ovog jedinstvenog beauty koncepta na našem tržištu, u okviru drugog vala naše kampanje #Nepobjedive slavimo i snagu žena koje se svakodnevno suočavaju s predrasudama. Glavnom porukom ove kampanje "Sve smo mi iste. Jedinstvene. #Nepobjedive", želimo pokazati našu predanost ženama i biti uz njih u svim aspektima života. Naša misija je stvoriti platformu gdje će se svaka od njih osjećati autentično i prihvaćeno u izboru da budu svoje, stoga ih ohrabrujemo da se izraze i prepoznaju vlastitu snagu." rekla je Gorana Blagus, BIPA Senior Digital & PR Specijalist.
Nakon inspirativne panel diskusije, posjetiteljima su predstavljena tri make-up punkta, u suradnji s partnerima Aura, Kallos i Maybelline, gdje su BIPA Backstage vizažistice kreirale lookove koji razbijaju ustaljene norme ljepote. Na svakom punktu predstavljeni su različiti pristupi ljepoti – glamurozan look za zreliju kožu koji naglašava da ljepota ne poznaje godine, spol niti ograničenja, kao i to da svatko ima pravo izraziti svoj stil na svoj način; prirodan look koji slavi teksturu kože i njezine posebnosti, šaljući poruku da je potpuno u redu voljeti i njegovati prirodan izgled te look za ljepotu kože s nepravilnostima koji dokazuje da ljepota ne ovisi o vanjskom savršenstvu i da svaka koža zaslužuje biti slavljena.
Proslavu su podržali brendovi poput Deborah, Pupa, Milani, Aura, Maybelline, Kallos, Golden Rose i Kenzie Laurent Lashes, omogućujući posjetiteljima testiranje najnovijih proizvoda.