Kupujete li na sniženju?
Na sniženjima je uglavnom roba iz jesensko-zimske kolekcije dok se dio asortimana prodaje po uobičajenim cijenama jer je riječ o novoj kolekciji. Želite li uštedjeti važno je uvijek dobro provjeriti je li ono što vam se sviđa uistinu sniženo i koliko je iznosila prijašna u odnosu na trenutačnu cijenu. Bitan je faktor i brzina jer se sniženi artikli brzo prodaju pa se često dogodi da u ponudi ostanu samo najveći i najmanji brojevi. Prije nego što se odlučite na kupnju provjerite i u kakvom je stanju ono što želite kupiti, ima li nekakvih oštećenja ili nepravilnosti u izradi. Znajte da sniženi proizvod mora imati jasnu istaknutu staru i novu cijenu te da trgovci moraju jasno istaknuti obavijest ako se popust odnosi samo na gotovinsko plaćanje.
Ako trgovac na izlogu, web stranici ili promotivnom letku oglašava sniženje do 70 posto, barem jedna petina proizvoda u trgovini mora biti na najvećem istaknutom popustu. Iako ponekad trgovci daju drukčije informacije, važno je znati da se i snižena roba može vratiti u zakonskom roku koji iznosi od tri do šest mjeseci, a ono što ne možete reklamirati je roba s greškom i to samo ako ste prethodno bili informirani da takvu robu kupujete.
Ako pak kupujete neki prehrambeni proizvod na sniženju koji se po nižoj cijeni prodaje zbog kratkog roka upotrebe, on mora imati jasno istaknutu oznaku krajnjeg roka trajanja. Uočite li bilo kakve nepravilnosti to možete prijaviti Ministarstvu gospodarstva na telefon 0800 400 408. Naravno, prilikom postblagdanske kupnje imajte na umu i koliki vam je budžet i nemojte pretjerati s trošenjem jer snižena roba je možda povoljna, ali ne i besplatna.
Pronađite najpovoljnije cijene na tržištu i ostvarite najveće uštede na Popustolovac.hr.