Krie Design predstavio kolekciju trapera
Modna dizajnerica Kristina Burja bogatu kolekciju modela s potpisom Krie Designa obogaćuje s jeans kolekcijom koja sadrži nekoliko modela traperica koje pristaju svim ženama bez obzira na godine. Zato je slogan kampanje „Traperice za sve generacije”, a lica kampanje su utjelovile majka i kćer – Vanja i Nina Mamić. Kampanja starta krajem listopada, a traperice se mogu nabaviti već sada po cijeni od 450,00 do 750,00 kn u showroomu Krie Designa u Radićevoj ili u Jablanskoj ulici u Zagrebu.
Vanja i Nina Mamić idealan su izbor za zaštitna lica modnog brenda Krie Design, čije odjevne komade i inače vole nositi. Fotograf Goran Matijašec je na najbolji način realizirao Kristininu ideju te atraktivnim fotografijama pokazao kako majka u svojoj kćeri vidi sebe dok je bila mlada te kako kćer u svojoj majci vidi ono što bi s vremenom željela postati.
„Bio je izazov raditi na ovoj kampanji i prenijeti stvarne emocije koje su se osjećale na setu. Ovdje nije bilo potrebno kreirati zamišljeni odnos među modelima koji je jako bitan za uspjeh fotografije. Jasno je da je riječ o bezuvjetnoj ljubavi, poštovanju i privrženosti mame i kćeri što se može osjetiti promatrajući ih kroz objektiv,” izjavio je Goran.
„Ovo je prvo snimanje kojem sam se iskreno veselila! Gledajući Ninu bila sam jako ponosna, prvi put sam vidjela svoju djevojčicu našminkanu u ulozi modela. Moja Nina postala je predivna mlada žena,“ rekla nam je Vanja Mamić koja je blistala kao i uvijek.
„Dugo sam istraživala krojeve hlača i bezbroj puta mi je potvrđeno da pristaju mnogima. Vanja i Nina su toliko slične i istodobno toliko različite, a moj dizajn na objema funkcionira odlično!” izjavila je Kristina Burja. Dizajnerska ideja koja stoji iza kolekcije jest idealan kroj koji skriva nedostatke te ističe prednosti i pristaje svim ženama bez obzira na godine, građu, kilažu...
Više slika sa snimanja kampanje pogledajte u galeriji...