Karlie Kloss – jesensko lice Lindexa
Fotografije pokazuju upadljivu mješavinu printova, dezena i dekorativnih detalja, zajedno sa dodatcima i luksuznim donjim rubljem.
"Oduvijek me privlačio veoma prizemljen i neobavezan glamur; moje kolekcije sadrže boje, printove i detalje koji komadima daju posebnu notu vedrine i optimizma", kaže Matthew Williamson o svom SOS - Sense of Style.
U posljednje dvije godine Lindex je usko radio sa britanskom marketing agencijom Saturday, koja se također zalaže za ideju i misiju kampanje. Kreativni direktor kampanje je Mooks Hanifiah, stilistica je Veronique Didry, a fotograf Giampalo Sgura.
"Više sam nego zadovoljan sa Matthew Williamson kampanjom. Pojavit će se u većini medija, na internetu. Na mjestima gdje provodimo kampanju imamo interesantan i iscrpan materijal o dizajneru i kolekciji. Započeli smo kampanju prije nekoliko sedmica tako što smo našim kupcima dali detaljne informacije na Facebooku, Instagramu i našem E-magazinu", kaže Johan Hallin, direktor marketinga i koncepta u Lindexu.
U vezi sa Matthew Williamson kolekcijom biti će i specijalno dizajnirana majica sa karakterističnim printom 'Pokaži malo ljubavi', koja će biti će biti potpisana od istog britanskog dizajnera i biti će u prodaji. Majica uokviruje čitavu suštinu kampanje, a posebno zato što će čitav profit biti doniran borbi protiv karcinoma dojke. Majica će biti dostupna u prodaji u svim Lindex dućanima od 18. listopada.
"To je tako značajna stvar i jako sam ponosan time što ću sudjelovati u Lindexovoj sjajnoj kampanji i time dati svoj mali doprinos u ovom dobrom djelu", kaže Matthew Williamson.
Kolekcija će biti u prodaji od 18. listopada u odabranim Lindex trgovinama na lokacijama Point shopping center I Avenue Mall te na lindex.com, a 10% ukupnih prihoda će biti donirano borbi protiv karcinoma dojke.