Kako više zarađivati online otkriva jedna od najboljih SEO stručnjaka u Hrvatskoj

Vesna Bilman Foto: Vesna Bilman
Vidi originalni članak

Zanima li vas kako se rangirati visoko na Google rezultatima pretrage, kako postati vidljiv drugima na social media kanalima i naposljetku kako početi ili više zarađivati online, treba vam SEO content marketing.

A u tome vam može pomoći Barbara Slade Jagodić koja se komunikacijom putem sadržaja online bavi više od 25 godina. Nakon 10 godina provedenih u online novinarstvu, 2012. godine počinje raditi content marketing te ulazi u svijet SEO optimizacije. Danas je vlasnica jedne od najboljih SEO agencija u Hrvatskoj i ima klijente koji stoje u redu da krenu u suradnju.

Ono što je sama napravila za sebe, a to je postizanje online vidljivosti i izgradnja biznisa isključivo putem online kanala, sada radi za svoje klijente. Među njima su i korporacije, veliki i mali webshopovi, online ljekarne, poliklinike, turistički subjekti, ali i mali privatnici i solopreneuri koji žele početi zarađivati online.

Oglasi vs. sadržaj

Ljudi ne vole klikati na oglase. Ljudi vole klikati na njima zanimljiv sadržaj. Ponekad su to i oglasi.

Ako marketing ugrubo podijelimo na marketing guranja (npr. TV reklame koje vas prekidaju dok gledate film ili sponzorirane objave na Facebooku i Instagramu dok tražite što rade vaši prijatelji) i na marketing privlačenja (npr. stranice koje vam se pojave nakon što nešto pretražite na Googleu), logično je da će marketing privlačenja donositi bolje rezultate.

Dok ležimo na kauči i skrolamo internetom, zasipaju nas oglas i mi se zapravo nekad jako trudimo da ih ne kliknemo. S druge strane, kad nešto tražimo na Googleu, želimo nešto kliknuti. Jer na Google ideš nešto naći.

Iako viđamo sve više oglasa na rezultatima pretraga na Googleu, SEO content marketing se ne oslanja na oglašavanje. Nego na ono što dolazi ispod oglasa: organski neplaćeni rezultati. Njih klika većina korisnika, ne oglase. Upravo se zarada na web stranicama i webshopovima uglavnom temelji na prometu preko organskih neplaćenih SEO rezultata.

Posao SEO stručnjaka temelji se na povećanju prometa i prihoda svojim klijentima kroz rezultate pretrage na Googleu bez dodatnog ulaganja u oglase. Oglašavanje je izvrsna pomoć na samom startu ili za određene posebne aktivnosti, ali prava zarada leži u sadržaju.

Putem content marketinga i SEO optimizacije mogu se postići daleko bolji i dugoročniji rezultati, smatra Barbara Slade Jagodić.

Sadržaj koji stvarate za svoje social media kanale služi da od vas napravi prepoznatljiv brend.

Sadržaj koji stvarate za svoju web stranicu služi da prodate to što nudite.

I jedna i druga vrsta sadržaja valja biti fokusirana na ono što drugima treba, ne na ono to vi nudite. A što im treba znamo jedino ako ih direktno pitamo – ili pogledamo preko SEO alata što pretražuju.

Pišete li i vi blogove na svojoj web stranici i ne vidite nikakav konkretan benefit od toga, vjerojatno ih možete pisati na drugi način.

Objavljujete li stalno nešto na Facebook stranicama i od toga nemate zarade, zašto ne biste usmjerili to vrijeme i budžete za neku drugu digitalnu aktivnost, odnosno prebacili se na neki drugi social media kanal gdje je vaša publika?

Poznato je da se Lamborghini ne reklamira na TV-u jer „njihova publika ne sjedi okolo i gleda TV“. Možda ni vaša publika nije na Facebooku ili Instagramu.

Kako sve to istražiti i napraviti Barbara Slade Jagodić podučava redovito kroz interaktivne Content marketing i SEO radionice. Ove izvrsno ocijenjene edukacije održavaju se 4x godišnje te su odličan ulaz u svijet online zarađivanja jer vam mijenjaju perspektivu na koji se rade marketing. Dosta tvrtki i organizacija angažira je za privatne edukacije kada podučava djelatnike u marketingu i prodaju kako privući više kupaca na njihovu web stranicu ili webshop.

Želite li zarađivati više na internetu, možda vam upravo ovo treba.

Posjeti Miss7.24sata.hr