Jesu li profesionalni sportaši, poput Ane Ivanović, novi modeli?
Nikada nije bilo više chic biti sportski fan. Sportaši se pojavljuju u prvim redovima modnih revija, na naslovnicama modnih magazina te sve više pokazuju svoj osobni modni izričaj na crvenom tepihu i u uličnom stilu. Taj porast modernih sportaša otvorio je nova vrata modnoj industriji i svorio jedinstvenu priliku. Sa savršenim tijelima i velikom bazom obožavatelja, takav doprinos mogu ostvariti samo rijetki modeli koji imaju proširenu publiku, poput Gigi Hadid i Kendall Jenner. I dok su sportski brandovi često angažirali sportaše - sjetite se samo obostrano korisne suradnje Michaela Jordana i Nikea, koja sada traje već tri desetljeća - povećana potražnja dovela je do suradnje sportskih zvijeda s nekim drugim brendova. Primjerice, Rafael Nadal bio je zaštitno lice kampanje za Emporio Armani. Modni potencijal sportskih zvijezda kao da nema granica, a to je prepoznao i Angus Munor, uspješni casting direktor za modnu industiju. Svojim najnovijom pothvatom, tvtkom P1 Management, pokušat će promijeniti cijelu modnu industriju. Posvećen je tome da iskoristi modnu moć sportaša, a njegov popis imena uljučuje i tenisku prvakinju iz susjedne Srbije, zgodnu Anu Ivanović.
Sa svojom drugom tvrtkom AM Castig uspješno je surađivao sa 'stvarnim' ljudima u kampanjama za brendove kao što su Diesel, i-D i Rick Owens, a smatra da će kupci odlično reagirati i na osobe kojima se dive, i to ne samo zbog njihova izgleda. Smatra da ništa nije više inspirirajuće od osobe koja je cijeli svoj život posvetila tome da postane najbolja na svijetu, a uz to i super izgleda, te da bi sportaši mogli donijeti potpuno novu dimenziju u modnom oglašavanju, a moguće i novu publiku brendu. Rezultat velikog utjecaja interneta i društvenih mreža je miješanje industrija glazbe, mode i sporta, pa je i čudno što je on prvi odlučio pokrenuti modnu agenciju za sportaše.
Neke od sportskih zvijezda s kojima će surađivati, osim Ane Ivanović, su skijašica Anna Fenninger, profesionalni vozač Formule 1 Alexander Rossi, igrač nogometnog kluba Real Madrid, James Rodriguezom.... Već je dobio mnogo pozitivnih reakcija, iako ga od službenog lansiranja dijeli još dva tjedna, a interes vlada u svim područjima industrije. Stoga će se sportaši pojavljivati u kampanjama za visoku modu, ali i za 'mainstream' beauty i lifestyle brendove, a nada se i nekoj velikoj kampanji u kojoj će odjednom prisustvovati nekoliko sportaša.
U budućnosti bi hito surađivati i s velikim Davidom Beckhamom, jer smatra da je on stilska ikona, a uz to i simpatična osoba te odličan sportaš pa bi mnogo pomogao njegovoj tvrtci.