Hrvatski džem od smokava doživio uspjeh
Uz to, časopis je džemu dodijelio i službeno priznanje 'Bon Appétit Seal of Approval', kojim je potvrdio kvalitetu ovog džema proizvedenog u Hrvatskoj. Naime, džem od smokava hrvatske tvrtke Hermes International u Sjedinjenim Američkim Državama prodaje se pod nazivom Dalmatia, dok ga kupci u Hrvatskoj poznaju pod brendom Dida Boža.
Proizvodi s ljestvice Bon Appétita prošlog su tjedna predstavljeni i u poznatoj emisiji Today američke TV mreže NBC, a voditeljice emisije i predstavnica časopisa gledateljima su dale nekoliko ideja za sljubljivanje džema od smokava sa sirevima i drugim namirnicama.
„Naši džemovi i namazi ponosni su nositelji brojnih međunarodnih medalja i nagrada sa sajmova i prezentacija. Priznanje cijenjenog časopisa Bon Appétit i predstavljanje u popularnoj emisiji Today osobito nas raduje jer nam pokazuje da smo kvalitetom i upornošću uspjeli postići da jedan proizvod iz naše male zemlje zauzme značajnu poziciju na američkom tržištu i stekne povjerenje tamošnjih potrošača. Posebno sam sretan što i naši kupci u Hrvatskoj sve više prihvaćaju i isprobavaju inovativne načine konzumacije džemova s, primjerice, sirevima, što je na američkom i drugim tržištima već godinama uobičajeno“, istaknuo je Neb Chupin, vlasnik tvrtke Hermes International.
"Prijatelj mi je prije nekoliko godina poslužio ovaj sladak džem prepun okusa i otada više ne poslužujem sireve bez njega", piše o džemu od smokava Dalmatia u Bon Appétitovom članku koji donosi pregled 25 proizvoda koje novinari i urednici oduševljeno preporučuju svojim čitateljima.
Viš o ukusnim delikatesama saznajte na portalu Gastro.hr