Vlaho Arbulić, Zara Hrvatin, Mia Matić i Marko Medić zaštitna su lica u kampanji za novu Keune liniju
Povodom stotog rođendana Keune uvodi promjene te je tako na tržište lansirao potpuno novu liniju proizvoda za njegu i stiliziranje kose. Sastoji se od šampona i regeneratora za zaštitu boje, za zaglađivanje i njegu s keratinom, Repair za dubinsko obnavljanje, Silver Reflex za neutralizaciju žutih tonova kod plave kose, Daily Use s laganom formulom za svakodnevnu njegu, te formulama za styling i zaglađivanje. U njihovu kvalitetu uvjerili su se i poznati hrvatski influenceri Zara Hrvatin, Mia Matić, Vlaho Arbulić i Marko Medić pokazavši kako hrabro i samouvjereno nositi dobru kosu u svim svakodnevnim situacijama. Video kampanje možete vidjeti ovdje.
Design by Keune - For those with character
Snaga lijepe i njegovane kose nemjerljiva je. Odraz je karaktera i produžetak naše karizme. Dobra kosa ostavit će dobar prvi dojam, a za njega znamo da je najvažniji. Upravo zato Keune je toliko dugo omiljeni brend za kosu koji se osim kvalitete može pohvaliti održivim pristupom poslovanju i proizvodima koji su svi 100% cruelty free. U sto godina svog rada, Keune je postao sinonim za savršene proizvode za njegu lijepe, zdrave i njegovane kose. Zbog svojih prirodnih njegujućih sastojaka i formula koje obnavljaju oštećenu kosu, postao je vodeći izbor među frizerskim profesionalcima širom svijeta. Tu su kvalitetu prepoznali i Vlaho Arbulić, Zara Hrvatin, Mia Matić i Marko Medić ambasadori kampanje kojima je Keune u njihovom profesionalnom radu itekako važan.
“Osim proizvoda za njegu, oduševila me i Design by Keune linija za styling uz koju moja kosa svakodnevno izgleda besprijekorno s minimalno truda. Blagi šampon za svakodnevno pranje također će se naći u redovitoj upotrebi u mojoj kupaonici.” - izjavio je Vlaho Arbulić.
“Kosu često šišam, ali i bojam tako da čak i kada je kratka izrazito pazim kakve proizvode koristim kako bi ona i dalje rasla snažno, jako i zdravo. Design by Keune linija dizajnirana je posebno tako da svakodnevno pranje i briga o kosi uvijek istaknu taj predznak osobnog stila.” - izjavio je Marko Medić.
Marko Medić
Na cijeloj kampanji radio je sjajan tim komunikacijske agencije ALERT s kreativnim direktorom kampanje Nenadom Devićem uz suradnike:
Režija i fotografija: Saša Hess
Make up: Saša Joković
Styling kose: Mijo Majhen
Styling: Saša Trbović
Produkcija: Kabinet