Upoznaj LORE! Najpopularniji novi brend parfema koji trenutačno gori na TikToku

Instagram @loreworld Foto: Instagram @loreworld
Vidi originalni članak
  • Brend je u kratkom roku postao najtraženiji parfemski novitet u Sephori zahvaljujući viralnosti na TikToku i vizualno prepoznatljivim, skulpturalnim bočicama
  • LORE parfemi nastali su u suradnji s vrhunskim beauty timom i poznatim parfumerom Jéromeom Epinetteom te su zamišljeni kao mirisna putovanja koja prate priču, emociju i atmosferu
  • Održivost je ključni dio identiteta brenda i sastojci se provjeravaju uz podršku ekologa, dio profita ide u očuvanje bioraznolikosti, a bočice su refillable
  • Pročitaj više: Ako si i ti rođena da odskačeš onda je ovaj novi, mliječni parfem kao stvoren za tebe!

Ako i ti često besciljno skrolaš TikTokom i milijun puta si zapela na videu u kojem netko s velikom dozom strasti i stručnosti opisuje neki parfem - dobro došla u klub! Viralni mirisi postali su najuzbudljiviji dio #beautytoka, a posljednjih tjedana postoji samo jedno ime koje iskače u svačijem feedu - LORE! Radi se o novom parfemskom brendu koji je u rekordnom roku postao najtraženiji mirisni novitet u Sephori.

A post shared by Maria Helen Rue (@thetopnotesxo)

Beauty Zara ima novitet, kist s parfemom u gelu! Poznati miris potpisuje Jo Malone, a pakiranje je wow!

Zašto svi pričaju o LORE parfemima?

Osim što neodoljivo dobro izgledaju na polici (staklene, organski oblikovane bočice nalik na mali komad skulpture), brend LORE sa sobom nosi i vrlo ambicioznu ideju - svaki parfem zamišljen je kao priča, doživljaj, destinacija. Miris nije samo nota, nego unutarnje putovanje. Njihova filozofija jednostavno zvuči bolje kada se citira: “Svaki miris je galaksija, a mi smo noćno nebo.” Nije ni čudno što je brend eksplodirao na TikToku.

A post shared by Caroline Stern (@carolinemstern)

Beauty Byredo je kreirao svoj prvi adventski kalendar! Prilično je skup, ali kažu da je vrijedan svakog centa

Kreativci koji stoje iza brenda: Beauty dream team + jedan od najpoznatijih parfumera današnjice

LORE je predvođen kreativcima koji već imaju status mini legendi u beauty industriji. Melanie Bender (bivša CEO brenda Rhode), Joe Cloyes i Greg Gonzalez (osnivači brenda Youth To The People) te Mazdack Rassi (suosnivač brenda Milk Makeup). No, najveća zvijezda projekta je parfumer Jérome Epinette, čovjek koji je kreirao Byredo Alto Astral, kao i planetarno popularni Sol de Janeiro Cheirosa ’62. Parfemski ogranak TikToka ga obožava, a zato su očekivanja za LORE bila vrtoglavo visoka - i ispunjena!

A post shared by jan (@janjan.maria)

Beauty 10 najskupljih parfema na svijetu: nije samo stvar u ekstravagantnom mirisu nego u još luksuznijim bočicama

Četiri mirisa, četiri različita svijeta

Prvi LORE parfemi osmišljeni su tako da te teleportiraju na plažu u zlatni sat, u hladnu šumu, u maglovito jutro ili u grad koji bruji noćnim životom. Note su bogate, fluidne, nedefinirane po spolu i sezoni. LORE izbjegava krute kategorije - sve je dopušteno jer miris pripovijeda priču tek kad ga nosiš. Ako tražiš parfem koji djeluje luksuzno, a ne košta poput avionske karte za destinaciju na drugom kraju svijeta, LORE je neočekivano pristupačan. Svaka bočica stoji oko 76 eura. U TikTok terminima to je pristupačan luksuzni proizvod.

Beauty Najprodavanije mirisne maglice na svijetu stigle su u BIPA drogerije - možeš birati između 3 mirisa!

Zašto se LORE izdvaja od ostalih TikTok parfema?

LORE nije tu samo radi estetike i hypea. Brend je duboko ukorijenjen u održivost i to na način koji zvuči kao da je netko spojio parfemsku kuću, ekološki manifest i poeziju. Njihova misija fokusira se na bioraznolikost i zaštitu vrsta. Svaki prirodni sastojak prolazi proces provjere s konzervacijskim ekolozima, kako bi se spriječila šteta u staništima iz kojih potječe.

Dio profita ide za očuvanje ugroženih vrsta i biljaka, a prva destinacija koju podržavaju je otok Kaua’i, kroz projekte Nacionalnog tropskog botaničkog vrta. Uz to, sve LORE bočice su refillable, ne sadrže petrokemikalije, izrađene su od recikliranih materijala kad je moguće, uz korištenje obnovljive energije. Njihova filozofija to sažima u rečenici koja je već dobila status parfemske mantre - najodrživiji proizvod je onaj koji već posjeduješ!

Beauty 3 parfema koja mirišu poput vatrice koja pucketa u kaminu i među našim su favoritima za zimu

Estetika brenda: Fluidna, poetična, svjesno nejasna

LORE ima svoj interni “kodeks” koji govori o tome da stvarnost nije fiksna, identitet je promjenjiv, luksuz je emocija, a sve nas povezuje nešto nevidljivo. Čak su i imena parfema zamišljena tako da ne preciziraju, nego samo otvaraju prostor za interpretaciju. To je razlog zašto se toliko svidio TikTok generaciji koja voli beauty proizvode s dobrom vibrom, a ne samo s određenim mirisnim notama.

Life&style U dm-u smo pronašli proizvod bez kojeg već znamo da nećemo moći - parfem za pranje rublja. Cijena: 4 eura

LORE je parfemski brend koji će obilježiti 2025. godinu

Ako još nisi vidjela LORE na TikToku, samo pričekaj - algoritam će ti ga sigurno servirati prije nego što stigneš završiti ovaj članak. Dizajn, pristupačan luksuz, održiva misija i parfumer koji već stvara moderne mirisne ikone, čine ga jednim od najvećih beauty debija godine. LORE obećava biti mjesto gdje se parfemi pretvaraju u priče. A priče, kad su dobre, žive dugo. Trenučano se LORE parfemi mogu kupiti samo u Sephori ili putem službene web stranice, no dostavu vrše samo u SAD. Držimo fige da uskoro nećemo morati putovati u druge države da bismo ulovile svoju bočicu jednog ovih viralnih mirisa!

Beauty Najbolji parfemi od sandalovine koji na svima odlično mirišu i sada su na vrhuncu popularnosti

Posjeti Miss7.24sata.hr