Salon Franić ima fantastičnu kampanju, a najavljuje i webshop te nove trendove u frizurama
- Salon Zvonimira Franića. omiljenog hrvatskog frizera, lansirao je sjajnu kampanju
- Također je najavio nove trendove u frizurama
- "Ovom kampanjom najavljujemo novu stilsku vibru Salona Franić. Iako i dalje ističemo već prepoznatljivi volumen, drago mi je što mogu potvrditi kako je vrijeme frizerskih kampanja sa nacrtanim i pretjerano retuširanim frizurama prošlost. Kao apsolutni must have nameću se ekstenzije koje više nisu samo tehnika produljivanja kose i ne znače nužno drastičnu promjenu."
Jedan od naših najpoznatijih frizerskih salona snimio je prekrasnu novu kampanju namijenjenu svojim sadašnjim i budućim klijenticama. Kao zaštitna lica svog salona u nadolazećoj sezoni Zvonimir Franić odabrao je dvije mlade i perspektivne djevojke, Emu Luketin i Klaru Rusan, koje svojom osobnošću i stavom u kampanji predstavljaju klijentice Salona Franić – uspješne i stvarne djevojke i žene koje stvaraju trendove i pozitivan su uzor u današnjem, pomalo neobičnom, vremenu. Sama kampanja za Zvonimira ima i osobno značenje, pa je posebno uživao u njenom stvaranju.
„Ovom kampanjom najavljujemo novu stilsku vibru Salona Franić. Iako i dalje ističemo već prepoznatljivi volumen, drago mi je što mogu potvrditi kako je vrijeme frizerskih kampanja sa nacrtanim i pretjerano retuširanim frizurama prošlost. Kao apsolutni must have nameću se ekstenzije koje više nisu samo tehnika produljivanja kose i ne znače nužno drastičnu promjenu. Ekstenzijama možemo dodati volumen čak i kraćem lobu, možemo ih koristiti radi bolje definicije vrhova ili ih naprosto dodajemo posve neprimjetno s ciljem da frizura bude dulje postojana. Veseli me što se dogodio značajan trendovski pomak u frizerstvu koji nas vodi prirodnijoj estetici kose, a to je smjer koji i sam preferiram“ mišljenja je Zvonimir Franić, vlasnik i kreativni direktor Salona Franić.
Naglasak ove kampanje je na njegovanoj i zdravoj kosi, prirodnim bojama i prekrasnim teksturama. Franić križa sve definirane valove i frizure, daje prednost volumenu, koji se ističe kao novi trend sezone, te kosi u pokretu i ležernosti. Zategnute i stroge frizure stvar su prošlosti, te nam ova sezona donosi nesputanost, prirodnost i zaigranost u punom zamahu. Upravo tim epitetima mogu se opisati i zaštitna lica ove prekrasne beauty priče.
Ema Luketin pozitivan je uzor velikom broju mladih ljudi koji je svakodnevno prate na društvenim mrežama. Osim što je zabavna i kreativna, Ema je ujedno i uspješna studentica te ambiciozna poslovna mlada žena i time savršena predstavnica svoje generacije. Klara Rusan sa svojih osamnaest godina među najmlađim je klijenticama Salona Franić. Uvijek spremna isprobati nove trendove u kosi, zaigrana, znatiželjna i zarazno prštave energije savršeno predstavlja mlade djevojke koje se mogu s njom poistovjetiti.
Osim uzbudljivih trendova, kampanja najavljuje i novost u ponudi Salona Franić – svoja virtualna vrata otvara webshop Salona Franić te će svima omiljeni proizvodi za njegu i ljepotu kose biti uvijek dostupni. U online vremenu u kojem živimo, smatra Zvonimir Franić, dopuna poslovanja web segmentom logična je i neizbježna. ''Uz to, svojim klijentima želimo pružiti sve mogućnosti izbora kad je u pitanju njega kose – bilo u salonu ili kod kuće - te najbolju uslugu i kad nisu mogućnosti navratiti u salon''.
„Kako smo se odlučili za kampanju koja nije samo prezentacija trenda, već je usmjerena prema potrebama stvarnih žena, a po prvi put i prema mlađoj generaciji, bilo mi je izuzetno važno odabrati kao zaštitna lica osobe koje doista poznajem. I Ema i Klara dio su mog života - obje poznajem otkad su bile djevojčice, a danas i kao stalne klijentice salona. Pratim kako Ema komunicira na društvenim mrežama te kao influencerica pomalo i odgaja svoju publiku, a sve to radi zrelo, odmjereno i s pozitivnim pristupom. Time je Ema za mene savršen primjer mlade i uspješne žene te smatram da može predstavljati cijelu jednu generaciju mladih ljudi koji traže uzore u influencerima. S druge strane tu je Klara – divna djevojka, obrazovana i širokih interesa, a pritom skromna, izuzetno odgovorna prema drugima i prema svijetu u kojem živimo. Kako brine o ljepoti i kvaliteti svoje kose, Klara izuzetno pazi da joj kosa uvijek bude zdrava i njegovana. Ema i Klara se savršeno uklapaju u image salona koji propagiramo“, objasnio je Zvonimir Franić.
Kampanju je snimio vrhunski modni fotograf Srećko Rundić, za kosu su uz Zvonimira bili zaduženi i članovi tima Salona Franić, make up potpisuje Karlo Rusan, Ruka beauty, a styling Martina Budek.