Parfemske bočice postale su umjetnička djela, privlačne su jednako kao miris koji kriju
- Od minijaturnog umjetničkog djela Cult Gaia i Hermèsove bočice inspirirane narukvicom, pa do Chanelovog novog parfema N°5 koji se može nositi na zapešću zahvaljujući inovativnom lančiću, bočice parfema postale su prava umjetnička djela
- Chanel, Hermès, Prada, Cult Gaia i drugi modni brendovi kao što je Merit učinili su da je estetika jednako važna kao i sastojci kada je u pitanju parfem
- Donosimo neke od najatraktivnijih parfemskih bočica, koje doista izgledaju fenomenalno
Nadahnut torbicama, kožom, manžetama, nitnama i umjetničkim štihom, val prekrasnih i apstraktnih parfemskih bočica potaknuo je veliki novi trend - susret umjetnosti i mirisa koji je doveo do toga da su parfemske bočice postale najnoviji „IT dodatak“.
Hermès je, naravno, poznat po svojim kožnim torbicama nazvanim po nekima od žena s najviše stila na svijetu. Prošli mjesec lansirao je Barénia, senzualan i bezvremenski miris koji je nastajao gotovo 10 godina, a nalazi se unutar majstorski dizajnirane bočice temeljene na Hermèsovoj kožnoj narukvici Collier de Chien s kupolastim kožnim nitnama.
Američka marka Cult Gaia stvara razigrane, strukturirane torbe od pruća i heklane haljine. Nakon uspješnog debitantskog lansiranja kolekcije svijeća ovog brenda ranije ove godine, u rujnu su lansirali tri fina mirisa – Mast, Zan i Noor – u skulpturalnim bočicama koje su vizualno zadivljujuće kao i odjeća i modni dodaci brenda. Jasmin Hekmat, osnivač tvrtke Cult Gaia, objasnio je povodom lansiranja parfema: „Dizajn bočice bio je jednako važan kao i sam miris. Dizajn je srce svega što radimo. Trebale su dvije godine da naši parfemi ožive. Željeli smo da bočica izgleda poput umjetničkog djela. Zakrivljenost je oda našoj Ark torbi.”
Omiljena kozmetička marka modnih znalaca Merit lansirala je nedavno parfem Retrospect, a već je na listi čekanja 10.000 komada. Bogat, uravnotežen miris koji se razvija i mijenja dok ga nosiš upakiran je u skulpturalnoj bočici koja je sama po sebi izraz stila. Glasnogovornik brenda rekao je da je Merit imao cilj „vratiti se na mirisne bočice iz prošlosti, koje su davale prednost umjetnosti - često staklene bočice koje su namjerno bile manje za koncentriranija ulja i koje su se poigravale s više organskih oblika.“
Chanel je lansirao svoju blagdansku kolekciju mirisa krajem rujna, a to je uzbudljiva, razigrana kolekcija mirisa, od kojih svaki dolazi u posebnoj bočici. Novost za ovu godinu su dva spreja u ograničenom izdanju – Chanel N°5 L'eau Eau de Toilette i Chanel N°5 Eau de Parfum – oba su dizajnirana kao samostalni dodaci i mogu se nositi na zapešću zahvaljujući lančiću ukrašenom sretnim brojem Gabrielle Chanel - pet.
Ranije ove godine, također smo vidjeli kako Maison Valentino predstavlja Anatomy of Dreams, haute couture kolekciju parfema od sedam mirisa inspiriranih hedonističkim duhom Rima. Svaki miris predstavljen je u klasičnoj, bezvremenskoj pravokutnoj staklenoj bočici sa staklenim čepom s nitnama koji odjekuje amblemom Maison Valentina – kvadratnim, križnim oblikom koji odaje počast Rimu i tehnici bugnato koja se nalazi na rimskim palačama.
Ovo su parfemi (ženski, muški i uniseks) s najoriginalnijim bočicama.
Cult Gaia, Noor Eau de Parfum
Inspirirana farsi riječju za 'svjetlo', Gult Gaia's Noor eau de parfum pršti zadimljenim crnim paprom, naznakama francuske ruže i zemljanom esencijom haićanskog vetivera. Dizajn bočice oda je zakrivljenosti torbe marke Ark. Cijena: 280,00 eura.
Christian Louboutin, Loubicharme
Loubicharme Christiana Louboutina je čudo u dizajnu bočica parfema i utjelovljuje kultni luksuzni stil Louboutin obuće. Posebno se ističe čep bočice čija crvena boja je povezana s lakiranim potplatom louboutinki, čak je i izrađen od od istog materijala koji se koristi u Louboutinovim cipelama. Miris nudi sofisticiranu mješavinu ruže, pačulija i hrastove mahovine, što ga čini prikladnim mirisom za tako lijepo dizajniranu bočicu. Cijena: 300,00 eura.
Davidoff, Champion
Bočica parfema Davidoff Champion genijalno je dizajnirana da nalikuje bučici za vježbanje, kao mamac svim strastvenim ljubiteljima fitnessa. Dizajn ne samo da simbolizira snagu i izdržljivost, već se ističe i kao jedinstveni komad među tipičnim bočicama parfema. Iako sama boca nije pretjerano teška, njezin oblik čini je fascinantnim izložbenim primjerkom koji prikazuje bit atleticizma i muškosti. Miris? Cijena: 26,60 eura.
Merit, Retrospect Extrait de Parfum
Merit je radio s pafrumerom Fanny Bal u Parizu na razvoju Retrospecta. S gornjim notama bergamota, kruške i aldehida, srcem od jasmina, ružmarina i irisa te bazom od vanilije, mošusa i mahovine, ovo je čist, bogat i kompleksan miris umotan u prekrasnu i elegantnu mini bočicu. Cijena: 84,632 eura.
Tiziana Terenzi Telea
Parfem Tiziana Terenzi Telea dio je kolekcije Sea Stars, poznate po zadivljujućem dizajnu. Bočica dočarava esenciju oceana sa zadivljujućom morskom zvijezdom koja krasi čep, a plava boja asocira na tirkizno more. Sasvim sigurno drukčija od tipičnih parfemskih bočica. Miris je divna mješavina voćnih, mošusnih i ambergrisovih nota, potkrijepljenih drvenastom bazom, odražavajući složenu i slojevitu prirodu oceana. Telea je i vizualna i olfaktora poslastica koja utjelovljuje avanturistički duh morskih istraživača. Cijena: 535,59 eura.
Chanel, N°5 L'eau purse spray
N°5 L’eau Eau de Toilette sprej predstavlja potpuno novi način nošenja mirisa. Novo ograničeno izdanje mirisa ukrašeno je lančićem s nakitom koji nosi sretni broj pet Gabrielle Chanel, što omogućuje nošenje oko zapešća. Cijena: 194,00 eura.
Mugler, A*men Pure Havane
A+Men Pure Havane Thierryja Muglera dio je serije poznate po bocama u obliku zvijezde, obloženima gumom. Svaka varijanta u liniji, od Pure Malt do Pure Tonka, oma ovaj osebujni dizajn, koji je i taktilno i vizualno upečatljiv. Dizajn, zajedno s bogatim, složenim mirisima linije, čini ove bočice kolekcionarskima dok se profinjene kubanske cigare i luksuzn miješaju u vizionarskom Mugler mirisu. Aromatične note duhana s medom pojačavaju izvornu A*men kolonjsku vodu. Cijena: 256,00 eura.
The House of OUD, Ruby Red
Ruby Red by The House of OUD je vizualno zadivljujuća bočica, dizajnirana da podsjeća na krv koja teče venama ili pak zgnječene tamnocrvene bobice šumskog voća. Njegova duboka, krvavocrvena boja i sjajna završna obrada čine ga komadom koji privlači pažnju. Sam miris je živahna mješavina đumbira i cvjetnih nota, stvarajući osjetilno iskustvo koje je jednako intenzivno i divno kao i izgled bočice. Cijena: 173,30
Nishane, Shem
Shem , parfem jedinog niche brenda iz Istambula Nishanea, ima sofisticiranu bočicu od zelenog stakla s metalnim detaljima koji podsjećaju na zmijsku kožu. Ovaj element dizajna dodaje egzotičnu i pomalo tajanstvenu privlačnost boci, čineći je jedinstvenim kolekcionarskim predmetom. Unutrašnji miris složena je mješavina kožnih, ružičastih i dimljenih nota, pružajući bogato i evokativno mirisno iskustvo. Cijena 555 eura.
Valentino, Anatomy of Dreams Sogno in Rosso
Svaki od sedam mirisa kolekcije Anatomy of Dreams predstavljen je u bezvremenskoj staklenoj bočici i sadrži iznenađujuće kombinacije nota. Ovdje se crni papar sukobljava s akordom mliječne pjene za prekrasan miris. Cijena: 303,52 eura.
Moschino, Toy Boy
Moschino miris Toy Boy dolazi u bočici u obliku plišanog medvjedića, nudeći otkvačen i pomalo provokativan twist tipičan za brend Moschino. Ovaj dizajn dovodi u pitanje tradicionalnu mušku estetiku mirisa i poziva na osjećaj igre i ironije. Sam miris složena je mješavina zadimljene, paprene ruže i kruške, pružajući jedinstveno i intrigantno mirisno iskustvo. Bočica parfema Toy Boy upečatljiv je komad koji kombinira Moschino ikonski razigrani luksuz s odvažnim i jedinstvenim profilom mirisa. Cijena: 69,20 eura.
Michael Kors Pour Femme
Ovaj Michael Kors miris i njegova bočica jednako su seksi i sofisticirani kao i sam brend. Kors kaže: „Moji najnoviji mirisi odražavaju se snagom i seksepilom. Od posebnih bočica do karakterističnih nota poput jasmina, pačulija, bergamota i kadulje, želio sam da odaju osjećaj modernog glamura i moći. Radi se o avanturi, adrenalinu i životu punim plućima.” Cijena: 107,00 eura.
Billie Eillish, Eilish Fragrance Eau de Parfum
Bočica parfema Billie Eilish dokaz je moderne elegancije i umjetničkog dizajna. Veličina i poseban oblik čine je vizualno privlačnim komadom, prikladnim da bude izložena kao ukras. Njezin dizajn je prilično !niche", sugerira spoj suvremene umjetnosti s klasičnim elementima koji bi se mogao svidjeti estetima i obožavateljima umjetnosti. Miris je usidren toplim mošusnim i uglađenim drvenastim notama te tonkom. Bočica je inspirirana Billienim najdražim dijelovima tijela, prsima... Cijena: 69,95 eura.
Philipp Plein, The $kull parfem
$kull by Philipp Plein ima ekstravagantnu bočicu u obliku lubanje, bogato ukrašenu i odražava Pleinovu odvažnu, oštru modnu estetiku. Ova bočica nije samo puko pakiranje, nego je i raskošan statement komad koji utjelovljuje luksuz i buntovnički duh brenda. Miris je opisan kao snažna mješavina začinskih i kožnih nota, nudeći snažnu, muževnu aromu koja nadopunjuje intenzivan dizajn bočice. Ovaj parfem je san kolekcionara, koji kombinira vizualnu dramu s robusnim i nezaboravnim mirisom. Cijena: 262,00 eura.
Marc Jacobs, Daisy Wild
Ovaj svježi, mladenački miris jednog od najvažnijih imena u svijetu mode odvažan je i ženstven, a uključuje note cvijeta banane. Naravno, sve bočice iz Marc Jacobsove linije krasi čep sa cvjetovima, ovaj put sa cijelim buketićem! Cijena: 109,65 eura.
Phantom by Paco Rabanne
Phantom by Paco Rabanne dizajniran je da „uhvati budućnost“, s bočicom u obliku robota. Ovaj inovativni dizajn utjelovljuje razigranu, ali visokotehnološku estetiku, privlačan svima koji uživaju u modernim i nekonvencionalnim temama. Miris je poznat po svojim odvažnim i slatkim karakteristikama, stvarajući snažnu izjavu, vizualno i olfaktorno. Phantom se ističe ne samo svojim jedinstvenim dizajnom bočice, nego i svojim mirisnim performansama, što ga čini omiljenim među onima koji vole dugotrajne mirise. Cijena: 115,60 eura.
Jimmy Choo, I Want Choo
Zlato je in! Maksimalistički užitak donosi ova glamurozna potpuno zlatna bočica koja sadrži odvažan i jednako tako glamurozan jantarno-cvjetno-drvenasti miris, savršen za nezaboravne večeri s prijateljima. Gornje note čine breskva i mandarina; srednje jasmin i crveni ljiljan, a bazna nota je vanilija. Cijena: 130,00 eura
Spicebomb by Viktor & Rolf
Spicebomb by Viktor & Rolf je baš prikladno nazvan parfem, s bočicom koja dizajnom podsjeća na ručnu granatu. Ovaj dizajn sažima eksplozivnu i odvažnu prirodu samog mirisa. Boca ima čep na povlačenje, koji poboljšava njenu tematsku dosljednost i dodaje element interaktivnosti. Linija Spicebomb poznata je po svojim toplim, začinskim mirisima koji su istovremeno intenzivni i profinjeni, što je čini popularnim izborom za one koji traže miris sa snažnom prisutnošću i bočicom koja daje izjavu. Cijena: 120,00 eura.