Odabrana pobjednica natječaja 'Jednostavno je biti posebna'

Sve djevojke koje su tijekom siječnja i u prvoj polovici veljače kupile dva Panteneova proizvoda u dm-ovim trgovinama imale su priliku sudjelovati u natječaju kampanje „Jednostavno je biti posebna“ P&G-a, dm-a i modne marke Hippy Garden. Od brojnih prijavljenih djevojaka na završnom eventu žiri modnih stručnjaka odabrao je najbolju.
Vidi originalni članak

Ena Kiralj pobjednica je natječaja 'Jednostavno je biti posebna' i zaštitno lice nove kampanje Hippy GardenaNakon odličnog odaziva djevojaka iz svih dijelova Hrvatske, žiri je imao težak zadatak da kroz dva kruga predselekcije odabere tri finalistice – Enu Kiralj, Klaru Babić i Martinu Abramović. Djevojke su se u utorak još jednom predstavile žiriju na završnom eventu, noseći haljine modne marke Hippy Garden.

''Tražili smo svježe i novo lice, pobjednicu koja će slaviti žensku  ljepotu kao i osobnost jedinstvenim modnim izričajem marke Hippy Garden. Među prijavljenim curama odabrati finalistice bio je pravi izazov! Uistinu je puno žena i djevojaka koje su nam pokazale kako znaju da je jednostavno biti posebna“ – izjavila je Đurđica Vorkapić, dizajnerica Hippy Gardena.

Uz Đurđicu u žiriju su sudjelovale i iskusna modna agentica Tihana Harapin Zalepugin, direktorica modne agencije Talia Model; Mare Milin, poznata hrvatska fotografkinja; Marjana Filipović Grčić, glavna urednica Cosmopolitana; Antonija Svirčić, marketing-menadžerica u Procter&Gambleu; te Maja Bogdanović, menadžerica asortimana u dm-u.

Pobjednica natječaja Ena Kiralj zakoračit će u svijet modela i poput slavnih svjetskih Panteneovih djevojaka, u suradnji s istaknutom modnom fotografkinjom Marom Milin, snimiti modni editorijal za Cosmopolitan.

''S nestrpljenjem iščekujem snimanje. Presretna sam jer sam dobila ovu jedinstvenu priliku za suradnju s tako poznatim licima hrvatske modne scene. Već sada je ovo jedno posebno iskustvo i odlična prilika za korak dalje u modni svijet“, rekla je pobjednica natječaja Ena Kiralj.

Zadovoljstvo je istaknula i Antonija Svirčić, marketing-menadžerica tvrtke Procter&Gamble: ''Raduje nas činjenica da se toliko puno žena i djevojaka svaki put priključi našoj kampanji, a ovaj put i Panteneovom 14-dnevnom izazovu da ostvare puni potencijal ljepote svoje kose, vraćajući joj zdravlje i sjaj. Zahvaljujemo svima koji su se prijavili kao i svim članicama žirija koje su svojim sudjelovanjem ovu priču učinile još posebnijom.“

Kampanja 'Jednostavno je biti posebna' kojom P&G i dm već drugu godinu slave žensku ljepotu i jedinstvenost, dobiti će uskoro i svoj nastavak.

U galeriji detaljnije pogledajte fotografije...

Učitavam video...

 

Posjeti Miss7.24sata.hr