Odaberite svoj idealan parfem
Prijeđimo odmah na stvar, parfem uvijek morate birati sami! Svi dobronamjerni pokušaji vaše životne partnerice, sestre ili najbolje prijateljice da vam poklone najnoviji parfem u trendu mogu završiti katastrofalno. Parfem je mnogo više od proizvoda, on je odraz vašeg stila i osobnosti, jedan od najupečatljivijih elemenata vašeg modnog izričaja.
Karakter muškarca i karakter parfema
Kada se raspitujete o brendovima, odaberite one koji odgovaraju vašem stilu. Svaka modna, a samim time i parfemska kuća, ima svoj tip muškarca. U Burberryu je to britanski stil odijevanja, Armani predstavlja klasičnu eleganciju, Versace i D&G dječačku zaigranost, Boss klasičnog macho muškarca, a sportski brednovi sportski tip. Ova osnovna nit vodilja može vam itekako pomoći da barem selektirate brendove koji vam ne odgovaraju.
Potom isprobajte ne više od tri parfema i to na vlastitoj koži jer parfem miriše drugačije na svakoj koži, a miris na papiriću se ne razvija kao u doticaju sa zapešćem. Parfem kupujte poslijepodne kada su mirisni receptori najaktivniji i ostavite parfem sa sam ishlapi s kože (ne trljajte zapešće jedno o drugo). Prošećite ili otiđite na ručak te tek tada kupite svoj idealan parfem.
Što je s ostalim proizvodima?
Želite li, možete koristiti i ostale proizvode iz iste mirisne linije. Većina kozmetičkih kuća zajedno s mirisom lanisra i cijelu liniju za njegu poput dezodoransa, losiona nakon brijanje i gela za tuširanje. Kompletan pristup garantira da ćete uvijek mirisati isto i da se mirisi neće međusobno boriti za dominaciju. U drugom slučaju, kada ne želite kupiti cijelu liniju proizvoda, preporučujem da odaberete dezodorans i losion nakon brijanja u neutralnim mirisnim notama kakve imaju mnogi brendovi srednjeg cjenovnog ranga.
U galeriji pogledajte prijedloge parfema za proljeće i ljeto.