"Nekvalitetni beauty blogovi neće opstati!"
Prošle godine održan je prvi Beauty Blog Day, susret beauty blogera, ali i kozmetičkih brendova. Da potreba za takvim događanjem postoji, svjedoči činjenica da ljudi više vjeruju preporuci blogerica nego klasičnoj reklami, ali i da čitatelji svoje omiljene blogove prate redovito. Uoči prvog BBDaya, kako ga od milja zovu, u Hrvatskoj je bilo oko 80 blogerica, da bi se ovogodišnjeg izdanja njihov broj povećao na 141.
"Beauty Blog Day je ideja stara koliko i Ogledalo – nešto manje od tri godine. A ideju provesti u djelo je težak i dugotrajan posao. Beauty Blog Day nije nastao preko noći, na njemu se konstantno radilo preko godinu dana. Kao i svaki početak, zahtijevao je veliki angažman od cijelog tima – mog supruga Tomislava, partnerice i kume Ogledala Mirele Vrbanc te prijateljice Renate Čupić iz agencije Sortis komunikacije. Lani se tržište prvi put susrelo s projektom ovakvog koncepta, a ova godina i Avon Beauty Blog Day dokazuje da su projekt, kao i beauty blogosfera, prepoznati. Jako smo ponosni i polaskani povjerenjem koje nam je dao Avon. Naravno, ovo se odnosi i na druge beauty partnere. Vichy i Hewlett-Packard nas prate od prošle godine, a ove su nam se godine pridružili i Biobaza, L'Oréal Professionnel, Kérastase Paris, L'Oréal Paris, Essie, Nivea i Vogue Eyewear. Od prvog dana imamo ograničen broj beauty partnera što ovaj event čini ekskluzivnim, kako za partnere, tako i za blogerice koje su i ovaj put imale priliku prve probati neke od proljetnih noviteta", otkriva Ana Popović Kišur smisao Beauty Blog Daya.
Dakako, ovog događanja ne bi bilo da nema blogerica, koje ga podržavaju od prvog dana i koje su u samom početku prepoznale ideju. Ana se prisjeća kako se na prvom izdanju BBDaya dogodio cijeli niz upoznavanja, jer se brojne blogerice nisu međusobno nikada vidjele u stvarnom svijetu iako su komunicirale na internetu, putem blogova i Facebook stranica. Ipak, nemoguće je ne vidjeti kako je beauty blogova sve više, od kojih su mnogi upitne kvalitete.
"Mnoge beauty blogerice imaju uhodane suradnje sa pojedinim brendovima. Njihove suradnje su javne, svi ih vide. Mnogi to smatraju lijepim i poželjnim. Tad nastaje problem koji je, po meni, potencijalno najopasniji, a i najlakši za suzbiti. A to je otvaranje bloga u nadi da će doći do besplatnih proizvoda. Drugi potencijalni problem je hiperprodukcija postova jer tad potencijalno dolazi do pada u kvaliteti. Međutim, tu presuđuju čitateljice. A one su rekle svoje mišljenje – nekvalitetni blogovi sa lošim fotografijama i gramatičkim greškama ili oni koji su otvoreni u želji da se dobiju besplatni proizvodi u tom slučaju neće imati šanse, neće opstati i neće biti čitani", objašnjava Ana.
Po njoj je za uspješan beauty blog treba mnogo ljubavi i strasti prema kozmetici, za kojima slijede kvalitetne slike i tekstovi. Pošto se radi o specifičnoj niši, Ana ističe i znanje kao ključan faktor u kreiranju kvalitetnog bloga. Iako su donedavno kozmetički brendovi radije kontaktirali modne blogerice nego beauty, Ana kaže da je to sasvim logično jer su se modne blogerice prve probile. Danas više nije tako jer sve više blogerica ima stalne suradnje.
"Teško je reći može li se od bloganja živjeti ili popuniti budžet. Kao i u svakom poslu ili hobiju koji prerasta u posao postoje neke blogerice koje ozbiljno surađuju i imaju potpisane ugovore sa kozmetičkim kućama. Druge, pak, kako ste rekli, uspiju pokrpati budžet. Napredak ipak postoji, vjerujemo da je tome doprinio i Beauty Blog Day", kaže Ana dodavši kako se kvalitetni blogovi brzo istaknu iz mase, a dokaz za to je i ovogodišnja najbolja beauty blogerica Martina Lolić s bloga Dear Skin koja je u samo nekoliko mjeseci okupila velik broj zaljubljenika u kozmetiku. Ana ističe da je uspjela pronaći nišu u kojoj je manjkalo kvalitetnih blogova te se tako nametnula kao najpopularnija u ovoj godini.
Više slika pogledajte u galeriji...