Miris za pravog muškarca
Čak je i ljudski mozak "programiran" na način da prepoznaje miris drugih osoba. Što su komponente mirisa druge osobe različitije od naših, veća je šansa da će nam ta osoba postati partner. Ali prirodni mirisi odavno nisu dovoljni, stoga ni malo ne čudi što je od svih kozmetičkih proizvoda muškarcima najomiljeniji upravo parfem.
Iako u posljednje vrijeme tržište kozmetičkih proizvoda namijenjenih muškarcima cvate, nije uvijek bilo tako. Povijesno gledano, parfeme su jednako koristili i žene i muškarci, ali u dvadesetom stoljeću je kolonjska voda gotovo potpuno izbacila parfem iz uporabe. Ljudi su mirisna ulja godinama koristili kao sastavni dio njege, a Egipćani su mirisanje tijela smatrali jednim od osnovnih koraka koje treba poduzeti za uspješno vođenje ljubavi. Demokratizacija tržišta parfema i umjetna proizvodnja aroma u 19. stoljeću omogućile su proizvodnju velikog broja mirisnih preparata, do kojih su danas najpoznatije i najpopularnije toaletne vode.
U pravilu postoje dvije vrste muškaraca: oni koji koriste samo jedan miris kojem su vjerni godinama i oni koji koriste mirise dobivene na dar. Dugo vremena se preporučalo da se koristi jedan miris cijeli život, ali danas više nije tako,a to znaju čak i kozmetičke kuće koje mijenjaju stare mirise i daju im novu dimenziju kako bi ih prilagodili novim zahtjevima i potrebama ljubitelja parfema. Jedan od takvih mirisa je i CK One Shock, koji je nasljednik kultnog CK One mirisa.
CK One Shock je miris za seksi i impulzivnog muškarca 21. stoljeća. Ono što ga čini idealnim za nošenje od jutra do večeri je njegova svježa i začinska nota koja je prigodna za svako doba dana i noći. Gornju mirisnu skupinu čine sjajna klementina, krastavci i ljubičasta lavanda. U srcu parfema se kriju osmantus, crni papar, kardamon i crni bosiljak, dok bazu čine duhan, ambrein, kašmeran mošus i pačuli. "Ne želim ništa slatkasto, želim nešto svježe i muževno." je opis mirisa kakve muškarci žele nositi, a žene vole mirisati. CK One Shock nudi upravo savršenu kombinaciju modernih, mladenačkih i naoštrenih nota. Cijene mirisa su 289 kn, 399 kn i 559 kuna za bočice od 50, 100 i 200 mililitara.
Kako kupiti i nanijeti parfem?
Idealno vrijeme za kupovinu parfema je poslijepodne, jer su tada mirisni receptori najosjetljiviji. Bez obzira na to, nikada nemojte u jednom danu isprobati više od tri mirisa. Prije kupovine, miris uvijek isprobajte na svojoj koži pošto se mirisi drugačije razvijaju na svakoj osobi. Odolite porivu da se "okupate u mirisu". Kažu kako je najbolje nanesen miris onaj koji vi ne osjetite, ali ga drugi osjete na vama. Mirisi se uvijek špricaju na mjesta gdje je krvotok najbliži koži: na zapešća i na vrat iza uha.