Miris za macho muškarce
Gianni Versace je toliko volio grčku mitologiju da je za logo svog modnog brenda uzeo Meduzu koja se odtad pojavljuje na brojnim njihovIm proizvodima, pa tako i na posljednjem parfemu. Eros je ime dobio po bogu ljubavi i sinu Afrodite, a dolazi u bočici tirkizne boje koja odaje svježinu ovog ljetnog mirisa.
Donatella Versace je željela muškarca-gladijatora za novu kampanju, koji se bori za ono što želi, koji se bori da ostvari svoje ciljeve. Ovaj miris je prvi namijenjen muškarcima nakon pet godina stanke.
"Ovo je miris za muškarca koji je svoj gospodar. On je heroj: čovjek koji brani svoje ideje i ciljeve", izjavila je.
Miris je kreirao Aurelien Guichard iz kuće Givaudan, a miris opisuje kao svjež te drveno-orijentalan. U glavi mirisa nalaze se menta, talijanski limun i zelena jabuka. Srce mirisa su tonka, ambra i cvjetovi geranija, dok su baza mirisa vanilija s Madagaskara, vetiver, hrastova mahovina i cedar.
Cijena edt mirisa od 50 ml je 456 kn.
Više slika pogledajte u galeriji...