Melvita je proslavila 40 godina i rođendanskim izletom podigla svijest o ulozi prirode u svakodnevnom životu
- U čast 40 godina otkako je pokrenula svoju prvu liniju prirodne kozmetike, Melvita je organizirala izlet u Karlovac kako bi proslavila rođendan u ambijentu koji podsjeća kolika je uloga prirode u svakodnevnom životu
- Na izletu su se razmjenjivala iskustva o pravilnoj njezi s odgovornošću prema sebi, drugima i planetu, s naglaskom na body positivity i društveni angažman
- Melvita je ovom prigodom predstavila limitirano izdanje svojih bestsellera, s morskim kornjačama utkanima u dizajn, a budući se aktivno uključila u zaštitu morskih kornjača u Francuskoj Gijani i Novoj Kaledoniji
Prošlo je 40 godina otkako je Melvita 1983. pokrenula svoju prvu liniju prirodne kozmetike u francuskoj pokrajini Ardèche. 2015. je postala organska kozmetika broj jedan u Francuskoj, a već iduće godine je i u Hrvatskoj prepoznata po inovativnim proizvodima za njegu kože i kose te zalaganjem za zaštitu prirode i bioraznolikosti.
U čast ovog značajnog jubileja, Melvita je organizirala izlet u Karlovac, grad smješten na četiri rijeke, a ideja je bila proslaviti rođendan u ambijentu koji podsjeća kolika je uloga prirode u svakodnevnom životu, ali i upozoriti na važnost odabira kozmetičkih proizvoda koji ne zagađuju vode i živi svijet u njima.
Tijekom izleta, influenceri, beauty novinari i zaljubljenici u organsku kozmetiku, učili su o bogatoj paleti njegujuće kozmetike brenda koji na tržištu, u svojoj ponudi, broji najviše proizvoda s organskim certifikatom – čak 180. Nera Stipičević, Nela Đinđić, Nika Antolos, Lucija Lugomer, Ivana Mišković, Alis Marić, Slađana Ostić, Iva Radojević i Morena Pavić tek su neka od poznatih imena koja su razmjenjivala iskustva o pravilnoj njezi s odgovornošću prema sebi, drugima i planetu, s naglaskom na body positivity i društveni angažman.
Saznali su kako su u Melvita proizvode utkani samo najbolji i najkvalitetniji sastojci iz čiste prirode, koji su pritom pažljivo obrađeni i pretočeni u kozmetiku koja čuva ono najbolje iz plodova prirode. Od ručno prešanog argana, tehnološki pažljivo obrađenih i posebno uzgojenih ruža do smokava, ružičastog papra i mente, u kojima je sačuvana čista esencija vitamina i prebiotika.
Melvita je ovom prigodom predstavila limitirano izdanje svojih bestsellera, s morskim kornjačama utkanima u dizajn koji potpisuje poznata umjetnica Lisa Congdon. Naime, Melvita se aktivno uključuje u zaštitu morskih kornjača u Francuskoj Gijani i Novoj Kaledoniji u suradnji s francuskim ogrankom Svjetske organizacije za zaštitu prirode (WWF). Obvezali su se da će 3 godine podupirati akcije organizacije, a posebno program za zaštitu dvije vrste kornjača koje IUCN smatra ugroženom vrstom. U rođendanskom ruhu može se pronaći Arganovo ulje, Intenzivnu lifting kremu, Izuzetnu vodicu ruže i Sapun, dostupno do isteka zaliha u web trgovini te u odabranim Müller poslovnicama.
Dorin Zelenika je potom detaljno objasnila svoj ritual njege odabranim proizvodima koji se savršeno prilagođavaju svim tipovima kože i održala radionicu masaže lica kako bi inspirirala i potakla publiku da posegne za zdravom brigom o sebi.
Predavanja, druženja i radionice su održane u Aquatici, slatkovodnom akvariju koji je gostima pružio uvid u fascinantni svijet vodenih stvorenja te ih još jednom podsjetio na važnost očuvanja vodenih ekosustava.
Ovaj nezaboravan izlet u Karlovac upozorava na važnost eko odluka, očuvanja okoliša i dokazuje da je moguća kvalitetna njega bez štetnih sastojaka.
Pratite Melvitu na njihovoj službenoj web stranici te na društvenim mrežama, Facebook i Instagram.