Limitirana kolekcija Keune X Joseph Klibansky stigla u Hrvatsku

Instagram @lela.design Predstavljanje nove Keune kolekcije
Vidi originalni članak
  • Svjetski kozmetički div Keune sinoć je u zagrebačkom restoranu Takenoko predstavio novu limitiranu liniju styling proizvoda za kosu.
  • Kolekcija Keune X Joseph Klibansky osmišljena je u čast Keuneove stote godišnjice, a krase je posebno dizajnirana pakiranja proizvoda.
  • Glamurozno događanje okupilo je poznate profesionalce i druge ugledne goste

Najveći je nizozemski proizvođač profesionalnih proizvoda za kosu, Keune, jučer je predstavio novu limitiranu liniju styling proizvoda za kosu koja će oduševiti sve ljubitelje brenda. Predstavljanje kolekcije koje se održalo u zagrebačkom restoranu Takenoko privuklo je i brojne poznate, a među uzvanicima su bili i Teuta Mesaroš, Valentina Čajo, Pamela Badžek, Dora Predojević, Mia Matić, Korana Gvozdić, Ivan Šarić, Vlaho Arbulić, Ana Nimac, Nikolina Jović, Sandra Zajec, Davorin Purić i drugi.

Za impresivne dekoracije unutar prostora pobrinuo se poznati dizajner interijera i florist Saša Šekoranja.

Ograničena kolekcija za kreativnost bez ograničenja

Keune i Joseph Klibansky, amsterdamski suvremeni umjetnik snažne kreativnosti, udružili su se u obilježavanju Keuneove stote obljetnice. Rezultat njihove suradnje je limitirano izdanje proizvoda za stiliziranje kose, nadahnuto kreativnim naslijeđem Keunea. Odvažna, jedinstvena i šarena suradnja osmišljena je kako bi inspirirala frizerske umjetnike diljem svijeta da stvaraju bez ograničenja.

Svi styling proizvodi ovog posebnog izdanja, gel, lak, mousse i sjajni novi proizvod Royal Tribute Hair Serum, pakirani su kao mala umjetnička djela dizajnirana posebno za Keune. Multifunkcionalni serum Royal Tribute, kruna ove linije, mekog je mirisa inspiriranog tulipanima i obogaćen vitaminom E. Kosi pruža savršenu zaglađenost i zdravi sjaj, a naziv je dobio po tituli koju je kraljevska obitelj na stotu godišnjicu dodijelila brandu Keune za uspješno poduzetništvo.

Umotani u novo šareno pakiranje koje je dizajnirao Joseph Klibansky, proizvodi iz limitirane kolekcije odišu odvažnošću i sjajno izgledaju. Usto, tri svjetska bestselera, gel, lak, i mousse, u ograničenoj kolekciji dolaze s dodatnih 100 mililitara.

Poznati brend profesionalnih proizvoda za kosu pokrenuo je ljekarnik 

Keune Haircosmetics najveći je nizozemski proizvođač profesionalnih proizvoda za kosu. Ova obiteljska tradicija duga sto godina počela je s Janom Keuneom, ljekarnikom iz Amsterdama, davne 1922. godine. Od tada, Keune je prerastao u multinacionalnu kompaniju, a pritom nije izgubio tradicijske i obiteljske vrijednosti.

Prisutan je u više od 80 zemalja svijeta, a cijeli posao i dalje vodi obiteljska tvrtka. Keune nikad ne testira na životinjama, ima vegansku liniju proizvoda, brine o održivosti, o ljudima i o planetu. Svi Keune proizvodi razvijeni su i proizvedeni s pažnjom, ljubavlju i strašću u Keuneovom sjedištu u nizozemskom Soestu.

Jubilarna linija dostupna je ograničeno vrijeme, a proizvode možete pronaći u Keune frizerskim salonima i Keune Hair Pointu, kao i na Keune webshopu.

Posjeti Miss7.24sata.hr