"Kozmetika mora biti podrška našoj koži!"
"Najjednostavnije je da upitate ljude idu li po kozmetiku na benzinsku postaju. Osnova većine kozmetike su mineralna ulja i pitanje je želite li njegovati ljude nečim živim kao što su ružino ulje i mangov maslac ili pak nečim što je mrtvo već dugo vremena", objašnjava. Vođen filozofijom da kozmetika treba biti podrška našoj koži, bira sastojke koji se uzgajaju u Wala vrtovima lociranim diljem svijeta. Najveći je u Njemačkoj u Bad Bollu, ali postoje plantaže u Afganistanu, Burkini Faso, Etiopiji, Turskoj, Iranu...
Među biljkama koje se uzgajaju je i ruža koja predstavlja svojevrstan fenomen u uzgoju biljaka za kozmetiku.
"Ruže se beru u određeno doba godine i to ručno. Pupoljci ne smiju biti niti potpuno zatvoreni niti otvoreni, a moraju se otkinuti prije zore kada je koncentracija ulja najveća", objašnjava i dodaje kako upravo zbog važnosti ružinog ulja imaju više plantaža koje su locirane u raznim dijelovima svijeta kako bi opskrba bila neprekinuta i kontinuirana.
"Klima se mijenja, a elementarne nepogode su sve češće, stoga je neodgovorno osloniti se samo na jedno područje. Svaka ruža je živa te će se prilagoditi okolišu, ali i samim time promijeniti miris, što se primijeti tek kada usporedite ulja iz raznih zemalja. Kontrola kvalitete je stalna kako bi i sam proizvod na kraju bio u skladu sa standardima", dodaje Kunert.
Čak 4 tone ružinih latica potrebne su za samo jedan kilogram ulja čija cijena doseže vrtoglavih 9 000 eura. Najcjenjenija je damašćanska ruža zbog intenzivnog mirisa i blagotvornog učinka na kožu. Koristi se u kremama, losionima i serumima, a od sintetičkih ulja se ne razlikuje samo mirisom nego i učinkom koji ima na kožu.
Kao jedan od sastojaka na koje treba obratiti pažnju ističe dunju, koja se zbog bioloških posebnosti tretira na poseban način, ali i mangov maslac koji se počeo uzgajati upravo za potrebe brenda Dr.Hauschka. Shea maslac iz Burkine Faso uzgajaju u suradnji s lokalnim stanovništvom te na taj način podupiru održivi razvoj, jer kako Kunert kaže: "Imamo samo jednu Zemlju!"
Iako se svake sezone pojedini prirodni sastojak nametne kao hit, Kunert smatra da je mnogo bolje proizvoditi klasike od trendovskih proizvoda: "Za naš brend ljudi uglavnom čuju usmenom predajom, stoga se trudimo raditi kultne proizvode koji su učinkoviti. Ako kvaliteta sastojaka nije konstantna ili ga kupac ne može pronaći na polici nakon nekoliko mjeseci, otići će negdje drugdje. Zato je važno da svaki sastojak bude poseban i da ga se tako tretira jer to jamči kvalitetu."
Više slika pogledajte u galeriji...
Više o eteričnim uljima saznajte na portalu Zdrava Krava.