Keune predstavio Blonde Savior, liniju za njegu koju će plavuše obožavati
- Keune Haircosmetics predstavio je svoju novu liniju proizvoda Blonde Savior
- Već su je isprobale hrvatske influencerice Pamela Smoljanić, Mia Matić i Karla Kirschner
- Nova linija Blonde Savior znanstveno je formulirana za posvijetljenu, oštećenu i izbjeljenu kosu te otklanja oštećenja nastala od izbjeljivanja kose
Svjetski kozmetički brend Keune Haircosmetics predstavio je svoju novu liniju proizvoda Blonde Savior u elegantnom zagrebačkom fine dining restoranu ManO. Događanje je okupilo poznate profesionalce, ali i brojne druge ugledne goste. Među okupljenima bili su: Teuta Mesaroš, Mia i Nika Matić, Korana Gvozdić, Ivan Šarić, Vlaho Arbulić i drugi.
Nova linija Blonde Savior znanstveno je formulirana za posvijetljenu, oštećenu i izbjeljenu kosu. Osim što otklanja oštećenja nastalog od izbjeljivanja kose, savršeno uravnotežena kombinacija ovih proizvoda odmah pokazuje svoje rezultate. Kosa već od prvog korištenja poprima zdrav i njegovan izgled, a ponovljenom upotrebom proizvoda postaje sve čvršća. Ključni sastojci linije proizvoda Blonde Savior su glikolna kiselina i kreatin koji zajedno stvaraju jaču, sjajniju kosu koja postaje i ostaje zdrava.
Nova rutina za savršen oporavak kose
Kolekcija Blonde Savior stiže baš u pravo vrijeme, kako bi pred ljeto zaštitila i njegovala plave nijanse, a uključuje sve potrebno za njegu - šampon, masku i leave-in tretman. Prvi korak njege je šamponiranje Blonde Savior šamponom bez sulfata koji obnavlja i jača kosu a istovremeno joj pruža hidrataciju. Drugi korak je nanošenje Blonde Savior maske koja intenzivno popravlja oštećenja na poroznoj i izbjeljenoj kosi i čini je snažnom, sjajnom i zdravom. Treći je korak Blonde Savior leave-in tretman koji osnažuje, hidratizira i zaglađuje kosu, čineći je zadivljujuće zdravom i spremnom za stiliziranje jer štiti od topline do 230°C.
Već od prvog korištenja linije Blonde Savior kosa postaje sedam puta jača, ima 96% manje pucanja vlasi, a više od tri četvrtine korisnica ima osjećaj da im je kosa zdravija i zaglađenija. Nakon sedam korištenja proizvoda iz linije Blonde Savior nestaje čak 64% oštećenja nastalih izbjeljivanjem.
Prve obožavateljice
Prelijepe i uvijek besprijekorno njegovane influencerice Pamela Smoljanić, Mia Matić i Karla Kirschner prepustile su svoju kosu u ruke najpoznatijoj hrvatskoj hair stilistilci Teuti Mesaroš kako bi i same osjetile dobrobit ove nove rutine i ojačale svoju kosu na zdrav i prirodan način. U otmjenom frizerskom salonu koji nosi njezino ime, Teuta im je pokazala kako najbolje primijeniti sva tri nova Blonde Savior proizvoda i jednostavno, a efektno, stilizirati oporavljenu i osnaženu kosu. Prema riječima triju influencerica, Blonde Savior je već našao prve obožavateljice.
Keune – tradicija inovacije
Svjetski kozmetički div Keune Haircosmetics ove godine slavi svoj stoti rođendan. Ono što ovaj brend čini posebnim je beskompromisno visoka kvaliteta proizvoda za kosu, od bojanja do njege. Zbog toga profesionalci diljem svijeta biraju Keune, baš kao i korisnici kojima je postao pojam dobrog izgleda i zdravlja kose.
Svojim inovativnim pristupom, praćenjem trendova, pažljivim osluškivanjem potreba klijenata i korisnika, te iznad svega održivim pristupom proizvodnji koja nije okrutna prema životinjama, izrasli su u najvažnije svjetsko ime kad se radi o kosi.
Profesionalci za profesionalce
Keune Haircosmetics najveći je nizozemski proizvođač profesionalnih proizvoda za kosu. Ova obiteljska tradicija koja traje već sto godina počela je s Janom Keuneom, ljekarnikom iz Amsterdama koji je bio fasciniran uvojcima. Iznad ljekarne koju je vodio sa suprugom počeo je eksperimentirati i proizvoditi proizvode za kosu. Svijet ga pamti i po formuli za trajno kovrčanje kose, odnosno izumu minivala kakav danas poznajemo.
Nizozemski je proizvod tada osvojio svijet, a Keune Haircosmetics je postao svjetski brend 1925. godine kada je Jan i službeno ljekarnu nazvao po sebi. Od tada, Keune je prerastao u multinacionalnu kompaniju, a pritom nije izgubio tradicijske i obiteljske vrijednosti. Prisutan je u više od 80 zemalja svijeta, a cijeli posao i dalje vodi obiteljska tvrtka. Keune nikad ne testira na životinjama, ima vegansku liniju proizvoda, brine o održivosti, o ljudima i o planetu.