Dove potiče žene da nose boje
Dove je želio otkriti istinu o povezanosti žena i boje odjeće koje nose te je proveo ispitivanje koje je otkrilo da samo 50% žena nosi svoju omiljenu boju. Dove želi potaknuti žene da nose boje koje žele. Stoga predstavlja prvi Dove dezodorans koji je testiran na 100 boja. Nova Dove Invisible Dry varijanta dokazano ne ostavlja vidljive tragove na bojama, ne sadrži alkohol i istovremeno njeguje pazuhe sa ¼ hidratantne kreme.
U filozofiji brenda Dove je moderna i samosvjesna žena koju će novi proizvod Dove Invisible Dry ohrabriti da nosi odjeću u svojim omiljenim bojama i potaknuti je na izražavanje svoje osobnosti. Stoga je ostvarena suradnja između beauty branda Dove i proslavljenog dizajnerski dvojca Roberta Severa i Branka Basletića. Prepoznatljivi po svojim printevima i sofisticiranim bojama, nedavno su predstavili dizajnersku tuniku koja je nastala kao rezultat savršenog spoja mode i ljepote.