dm je predstavio novitete iz svijeta ljepote i pokazao koji novi brendovi stižu na police
- Poznati i omiljeni nam brend dm, predstavio je jučer na dm beauty breaku nove trendove u svijetu ljepote
- Na događanju su bile i mnoge poznate osobe kao što su Renata Sopek, Josipa Pavičić, Lucija Lugomer, Nabilah Harron, Jelena Perić i mnogi drugi
- Osim u novitetima i upoznavanju novih brendova gosti su uživali u posebnim savjetovanjima o makeupu, ali i zanimljivom zabavnom i umjetničkom sadržaju
Sinoć je u Francuskom paviljonu Studentskog centra održan drugi dm beauty break na kojem je ovaj poznati brend predstavio nove trendove u svijetu ljepote baš kao i nove brendove koji će se uskoro nalaziti na njegovim policama. Na događanju su bili i brojne osobe iz javnosti kao i influenceri, a oni su među prvima mogli isprobati nove brendove za njegu kože kao što su Lumene, Cléa i Daytox.
Gosti su pritom mogli uživati i u brojnim iznenađenjima i zanimljivim sadržajima, među kojima je bilo i slikanje na platnu. Osim toga, dm savjetnice o ljepoti kao i educirani djelatnici dm-a savjetovali su ih o pravilnom odabiru i nanošenju makeupa. Uključivalo je to i razne proljetne i ljetne trendove.
Plus-size model Lucija Lugomer
"Vjerujemo da će novi brendovi i proizvodi iz svijeta ljepote koji su od sada dostupni u prodavaonicama dm-a i na dm online shopu izazvati jednako oduševljenje", rekla je Gordana Picek, voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.
Đurđica Vorkapić, Josipa Pavičić, Lucija Lugomer i Jelena Perić
Među gošćama su bile Renata Sopek, Josipa Pavičić, Jelena Perić, Đurđica Vorkapić i Nabilah Harron, a one su osim savjetovanja mogle isprobati preozvode Cléa za koje kažu da se njihova moć krije u njegujućem magarećem mlijeku.
Makeup artistica i beauty influencerica Nabilah Harron
Osim njih, dostupni su im bili i proizvodi finske linije Lumene u kojoj se nalazi i arktička izvorska voda, ali i njemački i 100 posto veganski skincare brend Daytox. Gosti su saznali i više o dm markama kao što su trend IT UP i s-he, a u posebnome kutku posvećenom prirodnoj kozmetici alverde imali su mogućnost i odabrati vlastiti balzam za usne.
Influencer, makeup-artist i pjevač Marco Cuccurin
Bio je tu i makeup brend Milani čija je osnivačica profesorica likovne umjetnosti, ali i brendovi Olival, K18 i L'Oreal koji su predstavili svoje beauty proizvode. Uz sve to, gosti su kući mogli ponijeti i umjetničke uratke koje su izradili pod vodstvom akademske slikarice Dore Šitum.