BIPA i Melem predstavili su posebnu kolekciju kozmetike za #nepobjedive žene

Vidi originalni članak
  • BIPA je prepoznata po svojoj ružičastoj boji i kampanji #nepobjedive koja za cilj ima osnaživanje žena
  • Melem već 45 godina njeguje žene, komunicira svakodnevno s njima i razumije njihove potrebe
  • U Bipa Backstageu predstavljena je sinergija dvaju brendova u obliku posebne njegujuće kolekcije namijenjene ženama, simboličnog imena – Melem LOVES Women 

U Bipa Backstageu predstavljena je suradnja s Melemom, domaćim brendom kozmetike bogate, 45 godina duge tradicije njege. Rezultat je nova, posebna kolekcija, simboličnog imena Melem LOVES Women, koja donosi šest proizvoda u neodoljivo ružičastim, luksuznim pakiranjima za #nepobjedive žene. Naime, kolekcija namijenjena ženama ima i društveno odgovoran karakter jer osim što njeguje i štiti osjetljivu kožu, ujedno prikuplja od svakog prodanog proizvoda 50 centi u fond #nepobjedive. Za njih će biti otvoren natječaj krajem studenog, a moći će aplicirati sve žene čije ideje ili projekti unaprjeđuju okruženje, tj. zajednicu i živote drugih žena.

«Želimo inspirirati i ohrabriti, prvenstveno žene, ali i sve ostale, da pronađu vlastitu snagu unutar sebe – budu autentični, ne stavljaju se u okvire koje društvo nameće, postave granice tamo gdje smatraju da ih treba biti, a sruše one koje im ne služe. Prava snaga leži u autentičnosti – ako vjerujete u sebe, u svemu čega se uhvatite bit ćete #nepobjedivi.» poručuju iz Bipe.

«Ne sudi nas po boji», prepoznat je slogan Bipine kampanje od strane ženskog, Melem tima koji je prepoznao #nepobjedive vrijednosti i kreirao nježnu, romantičnu, a opet snažnu, jedinstvenu i uočljivu kolekciju koja se naslanja na komunikacijske poruke i vrijednosti koje Bipa promiče. «Melem podržava #nepobjedive žene, njihove ideje, odvažnost, snagu i spretnost, sve atribute koji se ocrtavaju i u svim našim proizvodima jer većinu Melem tima čine upravo takve, #nepobjedive žene», poručuju iz Melema.

Posjeti Miss7.24sata.hr