10 najprodavanijih parfema u 2025-oj: na listi su poznati klasici i novi mirisi koji su postali hit

Unsplash / Getty Images
Vidi originalni članak
  • Najbolji parfemi za žene se ne biraju, oni biraju tebe: iskra prepoznavanja, nalet sjećanja, sigurnost da će ti ovaj miris biti poput druge kože...
  • Potraga za savršenim mirisom često se čini kao traženje igle u plastu sijena, jer parfem nikada nije samo miris - to je aura, raspoloženje, tihi potpis koji govori prije nego što uđeš u sobu i ostaje dugo nakon što izađeš
  • Ne možemo reći da je ovo top 10 najboljih parfema u 2025. godini, ali zasigurno postoji mnogo dobrih razloga zašto su najprodavaniji 

Globalno tržište parfema u 2025. godini dinamičnije je no ikad. Potrošači više ne traže samo ugodan miris, već osobni potpis – statusni simbol, okidač za sjećanja i nevidljivi modni dodatak koji izražava identitet. Lista najprodavanijih mirisa otkriva fascinantnu mješavinu bezvremenske baštine, odvažnih inovacija i rastućeg utjecaja nišnih kuća koje redefiniraju pojam luksuza. Od kultnih klasika do viralnih senzacija, ovo su mirisi koji oblikuju godinu.

Top 10 najprodavanijih ženskih parfema u 2025.

Lista najprodavanijih mirisa pokazuje fascinantnu ravnotežu između vječnih klasika, modernih bestselera i nišnih fenomena koji su osvojili svijet.

1. Maison Francis Kurkdjian - Baccarat Rouge 540 

Globalni fenomen koji je dokazao da jedinstvenost i vrhunska kvaliteta mogu stvoriti kultni status. Ovaj miris je redefinirao pojam nišnog luksuza i postao apsolutni vladar ljestvica. Njegova kompozicija je prozračna, a istovremeno intenzivna i slatka, s mineralnim podtonom. Ključne note su jasmin, šafran, drvo cedra i ambergris, stvarajući prepoznatljiv trag koji je gotovo nemoguće kopirati. Cijena: 255,00 eura.

2. Yves Saint Laurent - Libre 

Posebno u svojoj Intense verziji, postao je sinonim za modernu, neovisnu ženu zahvaljujući odvažnoj kombinaciji lavande i cvijeta naranče. Libre je istinski miris koji definira generaciju. Miris se otvara svježinom lavande i mandarine, dok srce mirisa kuca u ritmu cvijeta naranče i jasmina. Topla baza madagaskarske vanilije i tonke daje mu dubinu i senzualnost. Cijena: 132,00 eura.

3. Chanel - No. 5 

Chanel No. 5 parfemska je ikona koja ostaje simbol bezvremenske elegancije. Njegova snaga leži u sposobnosti povezivanja bogate povijesti s modernim aspiracijama, čime privlači i vjerne kupce i nove generacije. To nije samo parfem; to je dio kulturne baštine. Njegov apstraktni buket mirisa definiran je upotrebom aldehida koji mu daju jedinstvenu prozračnost, dok se u srcu nalaze cvjetne note poput ylang-ylanga, irisa i jasmina na toploj bazi sandalovine. Cijena: 130,00 eura. 

4. Prada - Paradoxe 

Osvojio je tržište inovativnom kampanjom i fokusom na održivost, nudeći bočicu koja se može ponovno puniti. Moderan i svjestan, Paradoxe je postavio nove standarde u industriji. Riječ je o cvjetno-jantarnom mirisu koji spaja svježinu nerolija i bergamota s raskošnim srcem cvijeta naranče i jasmina. Topla baza s notama burbon vanilije i jantara daje mu senzualan i dugotrajan potpis. Cijena: 95,00 eura. 

5. Lancôme - La Vie Est Belle 

Miris koji godinama slavi radost života i ostaje jedan od najomiljenijih gurmanskih parfema na svijetu. Njegova slatka i optimistična kompozicija i dalje osvaja srca. Ključna nota je plemeniti iris, okružen slatkoćom pralina i vanilije, dok pačuli daje dubinu i sofisticiranost. Voćne note crnog ribiza i kruške na otvaranju čine ga neodoljivo privlačnim. Cijena: 124,49 eura.

6. Dior - J'adore 

Zajedno s Miss Dior, J'adore nastavlja osvajati svojom profinjenom ženstvenošću. Predstavlja oličenje klasične Dior elegancije koja nikada ne izlazi iz mode. Njegov mirisni potpis je raskošan cvjetni buket u kojem dominiraju ylang-ylang, damaščanska ruža i sambac jasmin. Rezultat je savršeno uravnotežen, blistav i senzualan miris. Cijena: 185,90 eura.

7. Carolina Herrera - Good Girl 

Prepoznatljiva bočica u obliku štikle postala je ikona sama za sebe, a odvažna i zavodljiva kompozicija osigurala mu je mjesto među najprodavanijim mirisima na svijetu. Miris parfema Good Girl temelji se na kontrastu – s jedne strane su svijetle i svježe note tuberoze i jasmina, a s druge tamne, opojne note pržene tonke i kakaa, stvarajući dojam dualnosti moderne žene. Cijena: 

8. Chanel - Coco Mademoiselle 

Coco Mademoiselle je još jedan div iz kuće Chanel koji suvereno vlada na vrhu ljestvica prodaje. Simbol je sofisticiranosti i pariškog šika, privlačan ženama svih dobi. Ovaj svježi jantarni miris otvara se iskričavim notama naranče, nakon čega slijedi prozirno srce ruže i jasmina. Čista baza pačulija i vetivera naglašava njegov elegantan i odvažan karakter. Cijena: 159,90 eura. 

9. Parfums de Marly - Delina 

Raskošan miris koji privlači ljubitelje opulentnih, statement kompozicija inspiriranih francuskom kraljevskom poviješću. Delina je dokaz strelovitog rasta popularnosti nišnih parfemskih kuća poput Parfums de Marly. Riječ je o modernom cvjetnom buketu u kojem dominira turska ruža, obogaćena notama đurđice i božura. Neočekivani voćni akordi ličija i rabarbare daju mu svježinu, dok ga baza od kašmira i mošusa čini mekim i senzualnim. Cijena: 285,00 eura. 

10. Valentino – Donna Born in Roma 

Savršen spoj visoke elegancije i urbane oštrine. Ovaj miris rezonira s modernom ženom koja je istovremeno romantična i odvažna, čime je zaslužio svoje mjesto na listi. Njegova kompozicija je cvjetno-orijentalna i gurmanska. U srcu se nalazi trio jasmina koji daje raskošnu ženstvenost, dok crni ribiz na otvaranju pruža svježinu, a snažna baza burbon vanilije daje mu toplinu i odvažan, moderan zaokret. Cijena: 175,00 eura.

Beauty Upoznaj LORE! Najpopularniji novi brend parfema koji trenutačno gori na TikToku

Lista najprodavanijih parfema za 2025. godinu jasno ocrtava ključne smjerove industrije:

Održivost i inovacija: ponovno punjive bočice i etički izvori sastojaka postaju standard, a ne iznimka. Brendovi poput Prade i Giorgio Armanija predvode ovaj pokret, pokazujući da luksuz i ekološka svijest mogu ići ruku pod ruku.

Personalizacija i identitet: potraga za jedinstvenim mirisima koji se prilagođavaju koži, poput kultnog favorita Glossier You, pokazuje želju za individualnošću. Potrošači žele miris koji je "njihov", a ne tek popularan izbor.

Digitalna dominacija: uspjeh mnogih parfema danas je nezamisliv bez viralnih kampanja na platformama poput TikToka, koje stvaraju trendove gotovo preko noći i lansiraju proizvode do zvjezdanog statusa.

U konačnici, najuspješniji parfemi u 2025. godini su oni koji uspijevaju ispričati uvjerljivu priču. Bilo da se radi o nasljeđu dugom stotinu godina ili o avangardnoj nišnoj kreaciji, potrošači nagrađuju autentičnost, majstorsku izradu i sposobnost brenda da se poveže s njihovim osobnim vrijednostima. Budućnost mirisa leži u savršenom spoju umjetnosti, inovacije i kulturne relevantnosti.

Beauty Ovi parfemi nam svojim mirisom daju osjećaj kao da smo ušuškane u fini, meki pulover od kašmira

Posjeti Miss7.24sata.hr