Bajkovita kampanja brenda A'marie
Za nadolazeću toplu sezonu brend A'marie kao glavni materijal predstavlja pamučnu čipku raznih uzoraka koju implementira prvenstveno u haljine, kao cijelu prednjicu ili samo u slučaju kratkih rukava, čime ostvaruje originalnost te zanimljivu igru romantike i opuštenosti.
Nebesko svijetlo plava boja okosnica je cijele kolekcije koja ju čini bajkovitom i kao sve A'marie modele lakom za neograničeno međusobno kombiniranje. Haljine 'midi' dužine sa zanimljivim rješenjima poput strateški smještenih volana kao stvorene su za bezbrižne dane koji dolaze, a nova kolekcija donosi i potpuno nova dizajnerska rješenja ove renomirane hrvatske dizajnerice.
Jedno od njih zasigurno je pamučni sweatshirt dovoljne duljine da funkcionira kao haljina te dugi prsluk/haljina izrađen od tamno plave rupičaste alcantare, sada već prepoznatljive za brend A'marie, koja se proizvodi u skladu s najvišim europskim standardima zaštite okoliša, izrazito je izdržljiva u smislu nošenja te lagana za održavanje. Ovaj put dizajnerica ju koristi u sivoj, plavoj, nježnoj ružičastoj, bijeloj te crnoj boji, a još jedna zanimljivost je 'scuba' materijal koji dolazi s otisnutim cvjetnim oblicima čime ključni volumenozni modeli dobivaju jednu potpuno novu, romantičnu dimenziju.
Uz pastelne nijanse i boje pudera pomno se pojavljuju plavo-bijele pruge, još jedan opušteni moment koji dolazi u najfinijoj svili. Anamarija Brkić i ovu kolekciju upotpunjuje svojim poznatim modelima T-shirtica, tunika i haljina od tencela, svilenkastog materijala otpornog na vlagu i bakterije, te micromodala od prirodne celuloze koji se skoro pa uopće ne osjeća na koži, regulira tjelesnu temperaturu, stvara osjećaj svježine te sprječava nastanak neugodnih mirisa.
Kao novitet tu je multifunkcionalan kroj hlača koji se može nositi na više načina, kao model niskog struka ili kombinezon, još jedan idealan odjevni komad za ljetnu sezonu.
Anamarija Brkić nastavlja svoju suradnju s hrvatskim Ghetaldusom te za proljeće 2014. ide korak dalje s inovativnim rješenjem zrcalnih leća kojima prati svjetske trendove. Klasični i retro okviri dolaze u bijeloj, puderastoj, žutoj, smeđoj i sivoj boji te s uzorkom, a upotpunjuju ih detalji poput originalno smještenih pruga u jarkoj nijansi te dupliciranih okvira u drugoj boji.
Ovaj put sve lookove u kampanji upotpunjuje nakit Oblik Atelier dizajnerice Mije Hebib sa sjedištem u New Yorku, kolekcija 'The Brass Band', koja se savršeno nadovezala na proljetnu viziju Anamarije Brkić.
Kao što je i najavila u prethodnoj kolekciji za jesen/zimu 2013./2014. dizajnerica ostaje dosljedna tome da je odjeća s njezinim potpisom cjenovno pristupačnija s naglaskom na vrhunsku kvalitetu materijala gdje ne pristaje na kompromis.
U galeriji detaljnije pogledajte fotografije...