- Šarm crvenih mašni, bilo u formi modnih dodataka, bilo u formi blagdanskih dekoracija, secirali smo već nekoliko puta, no opet smo se uspjeli zaljubiti u nešto drugačiju interpretaciju ovog detalja
- Pod najsimpatičnijim mogućim imenom otkrili smo brend dra'n'gulie iza kojeg stoji Dragica Kantoci, poznat po izradi neodoljivih modnih detalja, kako za žene i djevojčice, tako i bebe, ali i naše snažnije polovice
- Među mnoštvom modnih dodataka, uz Božić pred vratima, naravno da su nam pažnju najviše zaokupile upravo crvene mašne dostupne u formi ogrlica, broševa i kopči za kosu, a koje izgledaju toliko ljupko da bismo ih rado upakirali u blagdanski styling
Koliko šarma stane u jednu crvenu mašnu, već smo, opsjednuti njima, detaljno isecirali nakon što smo otkrili A-Line, brend iz susjedstva koji svoje temelje ima upravo u tim bezvremenskim dekoracijama. Svega nekoliko dana kasnije, kraj svih krasota koje smo uspjeli snimiti na omiljenoj modnoj pisti - zagrebačkoj špici, oči još jednom nismo uspjeli odlijepiti s crvene mašne koja se našla na beretki prelijepe prolaznice, a kako sve dobre stvari dolaze u paketu od 3 komada, iskopali smo i treću priču koja nas je osvojila svojom interpretacijom ovog detalja.
Pod najsimpatičnijim mogućim imenom otkrili smo brend dra'n'gulie iza kojeg stoji Dragica Kantoci, poznat po izradi neodoljivih modnih detalja, kako za žene i djevojčice, tako i bebe, ali i naše snažnije polovice. Kao inženjerka tekstilne tehnologije koja je iskustvo razvijala kroz rad kao asistentica na Tekstilno tehnološkom fakultetu i kao tehnolog u tekstilnim firmama, nakon nekog je vremena shvatila da želi razvijati vlastite ideje koje je godinama nosila u glavi, a jedina joj je želja bila da izrađuje nešto što će druge uveseljavati jednako koliko i nju samu.
Nakon nekoliko mjeseci intenzivnog razmišljanja, promišljanja i proučavanja svih opcija koje su se nalazile na njezinoj podužoj listi ideja koje bi željela ostvariti, usredotočila se na modne dodatke od tekstila te se prije četiri godine odlučno otisnula na plovidbu poduzetničkim vodama. Budući da je i danas jednako fascinirana bojama, teksturama, dezenima i raznim vrstama sirovinskih sastava te mogućnostima koje tekstil pruža koristi li ga se kao materiju za neko svoje umjetničko izražavanje, jedna je od rijetkih sretnica koja iskreno može reći da uživa u svom radu i te da ga smatra opuštajućim.
U ponudi brenda se može pronaći mašne u formi ogrlica, kopči za kosu ili broševa, rajfove, trake za kosu, scrunchie gumice za kosu, baby trakice i mini mašne, vezice za dudu te muške i dječje leptir mašne, a ovisno o proizvodima, cijene im se kreću od 5 do 19 eura.
A iako je baš svaki komad ovog brenda divan i u jednakoj mjeri poseban na svoj način, uz Božić pred vratima, naravno da su nam pažnju najviše zaokupile upravo crvene mašne. Dostupne u formi ogrlica, broševa i kopči za kosu, izgledaju toliko ljupko da bismo ih rado upakirali u apsolutno svaki blagdanski styling.
Ne nužno crvene, posljednjih su mjeseci upravo mašne u formi ogrlica odnosno ženske kravate proizvod koji kod obožavateljica brenda budi najveći interes, a osim ovih većih, postoje i ništa manje šarmantne mašnice skromnijih dimenzija koje su mnogi posjetitelji upravo održanog Projekta Ilica Q'Art, kako nam priznaje Dragica, kupovali za svoje kućne ljubimce, iako im je inicijalna namjena da budu kopčice za kosu. Jer ipak i naši ljubimci moraju biti u paseu s nama, i zrihtani od šape do repa, kak se šika.
Našoj opsesiji crvenim mašnama unatoč, ne bismo bili nimalo fer da ne priznamo da bismo i ostale modele rado dodali omiljenim modnim kombinacijama, a naš bi glas uvijek i zauvijek išao mašni Leni koja neodoljivo podsjeća na legendarni Burberryjev uzorak. Nema te bijele košulje koja uz ovaj dodatak u trenu neće izgledati svečanije, neovisno o tome biramo li je nositi u poslovnim ili ležernim prigodama.
Možemo li bez ovih dodataka? Vrlo vjerojatno. Želimo li? Apsolutno ne! Upravo to i je poanta drangulija. Sve su to srcu drage sitnice
koje nam u životu zapravo nisu potrebne, no želimo ih, kaže Dragica, jer nas čine sretnima. Sjetila se toga nekad usred onih silnih promišljanja, taman prije no što je utonula u san, i shvatila da se dosjetila onog najbitnijeg - imena brenda. Riječ je, kaže, malo premodelirala po svome tako da prva tri slova označavaju dio njenog imena i dodala apostrofe da sve skupa djeluje nekako svjetski, a da ovu ideju u tom trenu nije zapisala, brend bi joj se, priznaje, vjerojatno zvao nekako drugačije. Od tada, kaže, zapisuje sve ideje koje joj padnu na pamet usred noći!
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.