- Vlasnica branda SKIMS glumila je u novoj kampanji za svoju robnu marku
- Pozvala je i neke modele 'koji nisu s ovog svijeta' da predstavljaju njezinu liniju kupaćih kostima
- Kim Kardashian je podijelila sve, naravno, na društvenim mrežama…
Kim Kardashian, 42-godišnja kreatorica SKIMS-a, glumi u novoj kampanji kupaćih kostima svog brenda te obećava da će to biti „najveće lansiranje brenda ikada“. A Kardashian je odabrala neke 'prijatelje izvanzemaljce' da poziraju uz nju na svemirskom fotografiranju.
U režiji Harmony Korine, kampanja prikazuje Kardashian i njezinu ekipu s drugog svijeta kako modeliraju različite lookove stilizirane odabirom iz nadolazeće linije kupaćih kostima SKIMS-a, uključujući neonske kupaće kostime, seksi maske i modne dodatke, plus relaunchove.
Na jednom nizu slika se poduzetnica i mama opuštaju na ležaljci noseći neonsko zelenu jednodijelnu odjeću s izrezom oko sredine. Izvanzemaljci (tj. ljudi koji nose maskama izvanzemaljca) stoje u pozadini odjeveni u različita odijela iste boje.
Tu je i scena iz garaže u kojoj se vidi Kardashian naslonjena na žuti sportski automobil dok se razmeće svojim oblinama u oskudnom tamnosmeđem dvodijelnom kompletu. U međuvremenu skupina modela s očima poput buba nosi seksi ljetne kombinacije.
Zvijezda reality televizije zadirkivala je na Instagramu fotografijama koje ističu sive nijanse.
„Znam da ste čekali… @SKIMS Swim se konačno vraća! Pripremite se za naše najveće predstavljanje ikad s potpuno novim stilovima i bojama izvan ovog svijeta koje morate vidjeti da biste vjerovali, plus povratak rasprodanih favorita 21. veljače“, napisala je u objavi.
Za kampanju rublja za Valentinovo, Kardashian je angažirala glumice 'Bijelog lotosa' Beatrice Grannò i Simonu Tabasco da poziraju u komadima donjeg rublja. A za praznike je foto snimanje SKIMS-a pretvorila u obiteljski sajam za Snoop Dogga i njegovu ženu, djecu i unuke, koji su svi bili modeli za Cozy Collection.
Samo dvije godine nakon što je debitirala s brendom 2019. godine, Kardashian je dobila priznanje 'WSJ. Magazine's 2021. Brand Inovator' 2021. na godišnjoj dodjeli nagrada za inovatore. U popratnom intervjuu je osnivačica branda pričala o tome kako vodi svoje poslovanje.
„Moji su dani u potpunosti usklađeni i isprogramirani u minutu“, rekla je o svom poslu. „Kako bih pobjegla od djece odem u ured u svojoj kući i radim. A onda radim na beautyju, rebrandingu i SKIM-u, stalno, uvijek sam na sastancima s opremom i tkaninama. Dani su mi prilično puni. To je tako. Volim biti kod kuće; volim svoje vikende kod kuće."“
Dodala je: „Dosta radne etike dobila sam od svog oca, pokojnog odvjetnika Roberta Kardashiana Sr.“
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.