- Stigla je jesen, a s njom i nove boje kose - beauty rubrike ženskih portala posebno izdvajaju jednu
- Pumpkin spice, jarko narančasta boja nazvana po poznatom Starbucksovom napitku, vrući je trend, kao i općenito sve crvene i narančaste nijanse kose
- Provjerili smo u našim salonima jesu li i naše dame pohrlile promijeniti boju u neku vatrenu nijansu
Iako u Hrvatskoj nemamo Starbucks, dobro smo upoznati s Pumpkin Spice Latte - popularnim napitkom od kave, bundeve, začina poput muškatnog oraščića i klinčića i šlaga za kojim svi polude na prve znakove jeseni. Pumpkin spice termin seže još iz doba In Da Klub u klubovima i O.C-a na televizijama, točnije iz 2003. - godine kada je Starbucks prvi put predstavio svoj, danas već legendarni, narančasti napitak.
No, ovoga puta ne govorimo o popularnoj kavi, već o sasvim novom trendu istog imena koji se početkom jeseni (kao i više jeseni do sada) pojavio na naslovnicama beauty časopisa i portala. Iako su narančaste i crvene nijanse popularne već nekoliko sezona, ove godine je hit nijansa bundeve ili - pumpkin spice!
Poznati njujorški kolorist i suvlasnik u salonu Mark Ryan, Mark DeBolt kaže kako je ova jesen "sva u gorućim bakrenim i hrabrim crvenim tonovima".
Koliko Hrvatice prate trendove u bojenju kose i koliko je boja bundeve tražena u domaćim salonima odlučili smo provjeriti čekiranjem Instagrama naših popularnih salona i razgovorom s frizerima.
Otvorili smo profil popularnog zagrebačkog salona Vikler i ruž čije su klijentice i brojne poznate Hrvatice, očekujući paletu narančasto-crvenih nijansi. Međutim, na profilu Viklera standardno prevladavaju sve nijanse plavih te smeđe boje. Da nije bilo ove hrabre dame, pumpkin spice trenda ne bi bilo ni na vidiku.
U Living Room Hair salonu slična situacija, ali može se primjetiti kako u posljednjim objavama, onim nastalim tijekom rujna i listopada, prevladavaju tamnije boje i toplije nijanse za razliku od ljetnih objava kada je profilom dominirala plava kosa.
U Living Roomu ovo je najsličnija nijansa onoj koju tražimo.
U Prime Vision salonu - plava, plava, plava.
Hrvatice su, kad je u pitanju njihova kosa, ipak tradicionalistice?
Sad mi više ništa nije bilo jasno. Pa znamo da su Hrvatice žene koje vole pratiti modu i uvijek biti u toku s trendovima. Odlučila sam nazvati voditelja tog salona, Ivana Pervana i pitati ga što se događa - gdje je pumpkin spice?
"Ma to je trend među svjetskim frizerima i influensericama, a naše klijentice slabo podliježu trendovima kad je u pitanju boja kose."
Shatush, nova tehnika bojenja kose koja postaje popularnija od pramenova, balayagea i ombrea
Dakle, nitko nije tražio da mu oboji kosu u boju bundeve, zanimalo me. "Ne," odlučno odgovara Ivan. I dalje ne odustajem pa pitam ne mijenjaju li se i kod kose stilovi s promjenom godišnjih doba i sezona? Pervan odgovara kako postoje promjene, no one se više vide u nijansama. Primjerice po ljeti svi žele svijetlije nijanse plavih pramenova, dok se u jesen traže tonovi vanilije i kave.
"Većina žena ima "svoju" boju na koju su navikle i koja im dobro stoji, pa nisu baš sklone promjenama", kaže. "Znaš onu - ako je nešto dobro, ne mijenjaj."
Za kraj, pitala sam ga misli li da su Hrvatice tradicionalne po pitanju svoje kose? "Pa jesu, nisu sklone velikim promjenama."
Eto, čini se kako Hrvatice znaju što žele i prolazni trendovi ih ne diraju - barem ne kad je u pitanju kosa.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.