- Trendovi na beauty sceni mijenjaju se velikom brzinom i neki od njih nerijetko brzo padnu u zaborav, no postoje oni koji s vremenom dobiju kultni status
- Poznati parfem star 98 godina još je uvijek nevjerojatno popularan među pripadnicama ljepšeg spola. Znaš li o kojemu je parfemu riječ?
- Neki od njih zadržali su se u svom klasičnom izdanju, dok su neki došli u novom, drugačijem obliku
Bez obzira na novitete koji nam neprestano dolaze iz beauty industrije, postoje različiti proizvodi za koje bismo mogli reći da su postali klasici među djevojkama i ženama diljem svijeta. Iako su neki od njih već dugi niz godina dostupni na tržištu, danas su jednako ili čak i više popularni. U nastavku smo ih izdvojili pet, a evo o kojim je proizvodima riječ:
Estée Lauder Double Wear tekući puder
Tekući puder Estée Lauder Double Wear već je dugi niz godina na tronu kada govorimo o tekućim podlogama. Jedan od razloga zasigurno je i širok spektar nijansi kojih je više od 55. Uz to, riječ je o puderu koji ima dugotrajni efekt na koži (do 24 sata), ujednačava ten, prilagođava se boji kože, vodootporan je i matira kožu. Proizvod dolazi u nekoliko različitih verzija, no kao najpopularnije mogli bismo izdvojiti Double Wear Stay-In-Place Makeup i Double Wear Water Fresh Makeup. Kompanija Estée Lauder na svojoj je web stranici istaknula podatak da je ovaj puder najprodavaniji puder u Sjedinjenim Američkim Državama što uvelike govori o njegovoj iznimnoj popularnosti.
Bio-Oil proizvodi za njegu kože
Kada je riječ o proizvodima za njegu kože, apsolutni favoriti među ženskom su populacijom Bio-Oil preparati. Na tržištu se 2002. godine prvo pojavilo Ulje protiv strija i ožiljaka, a ove godine lansiran je novi i potpuno drugačiji proizvod za njegu suhe kože - Gel za suhu kožu Bio-Oil. Po čemu je baš ovaj proizvod drugačiji u odnosu na druge? Svi proizvodi za njegu suhe kože sadrže uglavnom oko 70 posto vode, koja u dodiru s kožom isparava i tako joj ne daje nikakve dobrobiti. Bio-Oil je donio potpuno novo rješenje - znanstvenici istraživačkog laboratorija uspjeli su zamijeniti vodu uljem i tako stvoriti proizvod koji je u potpunosti aktivan. Proizvod u obliku gela nova je revolucionarna generacija tretmana za suhu kožu i može se koristiti po cijelom tijelu i licu. Potrebno ga je umasirati malim kružnim pokretima do potpunog upijanja. Lako se nanosi i razmazuje pa je za jednaku površinu tijela potrebna puno manja količina proizvoda nego kada nanosiš kremu. Ovaj gel dubinski hidratizira i hrani kožu zahvaljujući svojoj uspješnoj formuli.
Macadamia Professional No Tangle četka za kosu
Revoluciju među proizvodima za raščešljavanje kose napravila je upravo ova Macadamia Professional No Tangle četka za kosu svojim inovativnim dizajnom. Prepoznatljiva je po svom valovitom obliku i kombinaciji zelene i smeđe boje. Četka je napravljena od jedinstvenih savitljivih iglica koje su dizajnirane tako da olakšaju raščešljavanje i da nježno prolaze kroz kosu. Raščešljava kosu bez boli i neugodnog čupanja na čemu su joj brojne djevojke i žene iznimno zahvalne. Još jedna od prednosti ove četke je ta što je jednako efikasna na mokroj i na suhoj kosi.
Max Factor 2000 Calorie maskara
Ako za neku maskaru možemo reći da je bezvremenska, onda je to definitivno Max Factor 2000 Calorie, koja već trideset godina, od 1989. godine, caruje među maskarama. Dostupna je u tri različite varijante - Dramatic Volume, Waterproof i Curved Brush. Kako tvrde iz Max Factora, njezina jedinstvena formula dramatično povećava volumen za do čak 300 posto u odnosu na gole trepavice. Ne suši se brzo zahvaljujući emulziji voska u vodi pa se lako nanosi u više slojeva. Četkica je dizajnirana tako da uvijek nanosi jednaku količinu maskare na trepavice, a maskara može ostati postojana satima. Osim što su njezinu kvalitetu prepoznale žene diljem svijeta, prepoznali su je i brojni profesionalni vizažisti kojima je sastavni dio opreme.
Chanel N° 5 parfem
Ovaj legendarni parfem kreirao je dizajner parfema Ernest Beaux 1921. godine na zamolbu slavne modne dizajnerice Gabrielle 'Coco' Chanel. Coco je za svoj brend željela parfem "koji miriše kao žena" i koji će biti drugačiji od parfema koji su tada bili dostupni na tržištu. Beaux je 10 mjeseci predano radio na kreiranju parfema, a rezultat njegovog rada bilo je 10 različitih epruveta, odnosno verzija parfema. Numerirao ih je brojevima od jedan do pet i od 20 do 24. Kako je Coco vjerovala da je pet njezin sretan broj, odabrala je onu verziju pod brojem pet i upravo je taj broj odlučila staviti i u naziv parfema. Gotovo 100 godina kasnije možemo reći da joj je broj pet uistinu donio sreću jer je ovaj parfem i dan danas jedan od najpopularnijih parfema na tržištu.
Sponzorirani sadržaj: miss MIND za miss7
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.